Aviseringar
Rensa alla

Väckning


Ämnesstartare

Vaxpropp i båda öronen+väckarklocka=FAIL. Samma med mobil. Och telefon. Hörde inte ens brandvarnaren igår [blush]

Imorgon ska jag till VC och skölja ur mina propphelveten, men jag måste vara där i tid och har blivit för gammal för att orka sitta uppe hela natten så jag behöver nåt sätt att vakna i tid fast jag inte hör ett jävla skit.

Nu ska jag ut i tvättstugan. Jag förväntar mig en tråd full av tips när jag kommer tillbaka, annars jävlar [mad]


   
Citera
smisk

Stackarn då! Du får väl se till att lägga dig i tid så att du kanske har tur nog att vakna upp tidigt [no-no]


   
SvaraCitera

Gör som Bart, drick fett med vatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Stackarn då!

Ja [sad]

smisk:

Du får väl se till att lägga dig i tid så att du kanske har tur nog att vakna upp tidigt

Kan inte. Sömnstörning [blush]

hönzgoggel:

Gör som Bart, drick fett med vatten

Jag vaknar inte av att bli pissnödig. Blir bara räserbil till toa när jag väl vaknar istället [blush]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Jag vaknar inte av att bli pissnödig. Blir bara räserbil till toa när jag väl vaknar istället [blush]

Se det som ett experiment... Drick jävligt mycket precis innan du ska sova [zzz]


   
SvaraCitera

Vad fail


   
SvaraCitera

Brukar vakna när jag har bestämt mig, fast ställer mobilen ändå så jag ligger på morgonen och väntar på att den ska ringa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Se det som ett experiment...

Jag skulle hellre experimentera med sprängmedel och frätande saker, höhö [cute]

hönzgoggel:

Drick jävligt mycket precis innan du ska sova

Funkar inte. Har testat miljarder gånger genom åren, vaknar inte förrän jag sovit klart [blush]

passaro:

Vad fail

Ja [n]

Nachac:

Brukar vakna när jag har bestämt mig, fast ställer mobilen ändå så jag ligger på morgonen och väntar på att den ska ringa.

Vad fan är du för jävla übermensch? [tard]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Funkar inte. Har testat miljarder gånger genom åren, vaknar inte förrän jag sovit klart [blush]

Vad fan 🙁 Jag vaknar nästan varje natt, pissnödig som fan och det går inte att somna om förrän jag slagit en Austin Power-stråle i fem minuter


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Vad fan är du för jävla übermensch? [tard]

Den här[cool]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Vad fan 🙁 Jag vaknar nästan varje natt, pissnödig som fan och det går inte att somna om förrän jag slagit en Austin Power-stråle i fem minuter

Feel ya, brotha. =(

Du dricker också litervis med vatten/vätska under dagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Vad fan 🙁 Jag vaknar nästan varje natt, pissnödig som fan och det går inte att somna om förrän jag slagit en Austin Power-stråle i fem minuter

Skatta dig lycklig [tard] Du skulle bara veta hur ont det kan göra när man vaknar om man sovit riktigt riktigt pissnödig [blush]

Nachac:

Den här

Fusk [sad]


   
SvaraCitera

passaro:

Du dricker också litervis med vatten/vätska under dagen?

För lite egentligen... Just nu i varje fall. Men dom varma och soliga dagarna försöker jag ju alltid dricka mera. Kan väl bli över 3 liter i bästa fall iaf.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Kan väl bli över 3 liter i bästa fall iaf.

Vad lite. =/

Eller så är det jag som dricker som en kossa.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera