Aviseringar
Rensa alla

Vädret - har du påverkats?


Ämnesstartare

Här i Stockholm har det varit snöstorm, ett tag så stängdes tom alla trafik ned och mina vänner som bor utanför där jag bor blev nästan tvungna att stanna hemma hos mig... Men de lyckades att ta sig hem.

Det är vackert med snö, älskar snö... Men jag har inga vinterkläder. :/

Hur har ni alla påverkats av vädret? Är det storm eller ens snö där ni bor?

Dela med och diskutera!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill också ha snöstorm [sad] Det är ju jättemysigt.
Här i Trollhättan är det ju bara lite frost på marken [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Är det storm eller ens snö där ni bor?

Det snöar för fullt här i Sandviken. Det blåser upp emellanåt och kan likna stormväder ibland. Jag älskar vintern. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Hur har ni alla påverkats av vädret? Är det storm eller ens snö där ni bor?

Tja vi har fått 4 dm snö och stormvindar, plogbilen åkte i diket samt så har jag inte kunnat jobba inatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dont sleep:

Tja vi har fått 4 dm snö och stormvindar, plogbilen åkte i diket samt så har jag inte kunnat jobba inatt.

Men herregud, fail at the plough-man. 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Men herregud, fail at the plough-man. 😐

Nja fail och fail. Mer fail av hans arbetsgivare då det var hans första dag som snöplogare ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt inte varit ute öht när det har varit snö ute. [blush]

Förutom en gång... på balkongen. Men då hade jag nästan inget på mig så jag gick in direkt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I dont sleep:

Nja fail och fail. Mer fail av hans arbetsgivare då det var hans första dag som snöplogare ^^

Seriööst? Så gör man inte i detta vädret... Kände du plogarn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Seriööst?

Yes

Violine:

Så gör man inte i detta vädret... Kände du plogarn?

Nej men jag och en arbetskolega såg att han dragit ner i diket när vi var påväg hem från vårat jobb (vi kunde inte jobba helt enkelt, för mycket snö).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har påverkats mycket positivt. Jag älskar snön och nu kan jag börja använda min nya fjällräven jacka som jag bara ÄLSKAR! Tror det är det bästa köpet någonsin.
Mysigt med mössa, jacka och vantar. Och gulligt att se tjejer ha flyffiga jackor och mössor.

Sen så blir det mycket ljusare ute pga snön villket är skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Hur har ni alla påverkats av vädret? Är det storm eller ens snö där ni bor?

Här är det som sagt bara lite frost och sådant på marken men det verkar vara rätt kallt, för all is jag sett i diken, hinkar och sånt har varit genomfryst. Jag vill åtminstone ha lite snö! [n]

Jag påverkas av att jag är rätt frusen av mig, om det har med kroppsfett o göra eller sånt vet jag inte riktigt, men jag fryser mer nu än vad jag gjorde när jag vägde flera kilon mer förra året. :´ S


   
SvaraCitera
smisk

Jag kom faktiskt i tid till skolan, konstigt nog. Var typ den enda. Snöstorm <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Jag kom faktiskt i tid till skolan, konstigt nog. Var typ den enda. Snöstorm <3

Jag brukar gå till skolan men idag tar jag nog bussen, orka vara helt död till nationella proven...

MikaelH:

Sen så blir det mycket ljusare ute pga snön villket är skönt.

Kommer du iväg till jobbet då?

sculptura:

Jag påverkas av att jag är rätt frusen av mig, om det har med kroppsfett o göra eller sånt vet jag inte riktigt, men jag fryser mer nu än vad jag gjorde när jag vägde flera kilon mer förra året

Det borde stämma ja. ^_^. "Vill man vara fin får man lida pin" <--- Ett uttryck jag hatar, men ja...


   
SvaraCitera
smisk

Violine:

Jag brukar gå till skolan men idag tar jag nog bussen, orka vara helt död till nationella proven...

Tibble/åva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är förvånad över att snön legat kvar såhär länge oO De senaste åren så har det snöat, sen smält och inte kommit något igen förrän slutet av januari. Skulle vara trevligt med en jul med snö för en gångs skull 🙂


   
SvaraCitera