Aviseringar
Rensa alla

väger för lite? hur öka i vikt? 🙁


Tror det skulle vara bra att bli lite aktivare så blir man mer hungrig och får i sig mer... Tillräckligt med sömn är väl också bra. Jag har aldrig tagit tag i min undervikt, är också lat [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli gravid:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

bli gravid:D

tror jag skippar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack Gud att det äntligen är en tjej som förstår att hon måste gå UPP i vikt!


   
SvaraCitera
zIGGE

Ät socker till frukost, socker till lunch, socker till mellanmål, socker till middag


   
SvaraCitera

Jethyn:

har alltid haft svårt att gå upp i vikt

Samma här. Jag vägde väldigt lite för ett par årsedan så jag började träna och började äta ännu mer än vad jag redan gjorde (åt väldigt mycket redan innan) och det gav resultat. Är fortfarande ganska lätt, men är 10kg tyngre än vad jag var då, så börja träna! [y]


   
SvaraCitera
zIGGE

Sockersockersocker


   
SvaraCitera

Träna!


   
SvaraCitera

men se till att äta mer än vad du gör av med det finns sätt att räkna detta på men det är mot reglerna att länka sådant... men det du ska tänka på är väl att röra på dig trots att du ska gå upp i vikt muskler är snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jethyn:

tror jag skippar det

komigen jag kan hjälpa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

komigen jag kan hjälpa dig

känns tyvärr inte så frestande : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jethyn:

frestande : )

frestande och frestande, det är en börda jag kommer hjälpa dig på traven med. det ska inte vara frestande att gå upp i vikt eller ha sex med mig. det är en börda som bara utvalda otursamma flickor får stå ut med


   
SvaraCitera
zIGGE

Socker, alltid socker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Socker, alltid socker

Sluta spamma.


   
SvaraCitera
zIGGE

mediakatt:

Sluta spamma.

Det är en ny sida. Är du en sån där läskig stalkerkvinna utan någon impulskontroll?

------------------

Mer tips än socker (som inte verkar gå in), ät snabbmat. Drick alkohol så du blir hungrig, fortsätt tills du får fett.

Nackdel: Du kan få ölmage, men prioriteras bort vid hård kondition efteråt.


   
SvaraCitera