Aviseringar
Rensa alla

Vägra vaccination


Ämnesstartare

applekakanshaj2
Och försök inte att hjälpa till genom att säga att det finns emla plåster, då de inte hjälper ett skit, de bedövar huden lite halvbra, men muskeln är ju inte bedövad.

Har behövt ta blodprov kanske 5-6 gånger de senaste 6 månaderna i armvecket utan bedövning. Det känns inget, tro mig.


   
SvaraCitera

Korkat att göra. Det obehaget är inget i jämförelse med de sjukdomar vaccinet skyddar mot. 


   
SvaraCitera

spruta i tandköttet är värre än vaccinera sig, o du vill antagligen inte ha influensa eller vare du är, ja tycker inte heller om de men gör de ändå


   
SvaraCitera

applekakanshaj2: Det gör ont att ha en nål i huden av en anledning; FÖR ATT MAN INTE SKA HA DET, KROPPEN SÄGER NEJ!

Galen

var inte 1 idiot; vaccinera dig

hatar också sprutor. d är ba å bita ihop


   
SvaraCitera

handendärnissen:
spruta i tandköttet är värre än vaccinera sig, o du vill antagligen inte ha influensa eller vare du är, ja tycker inte heller om de men gör de ändå

åh ja, sjukt onice. fast tror ondaste jag tagit var på ryggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

åh ja, sjukt onice. fast tror ondaste jag tagit var på ryggen

Sånt där ryggmärgsprov? Jag med...

handendärnissen:
spruta i tandköttet är värre än vaccinera sig, o du vill antagligen inte ha influensa eller vare du är, ja tycker inte heller om de men gör de ändå

Ja det är klart, men jag sköter tänderna bra, och har aldrig haft hål eller liknande.... Även fast man kan behöva dra ut av andra anledningar.

vonKissekatt:
Korkat att göra. Det obehaget är inget i jämförelse med de sjukdomar vaccinet skyddar mot. 

Jo det är klart. Men alla 2001:or som jag känner har tagit precis de sprutor som jag, men slipper denna utan anledning, så det känns inte värt det om det ändå inte behövts tidigare.
Och sen så är risken att jag får sjukan MYCKET liten jämfört med chansen att jag tar sprutan, som är näst intill 100%.

Getrekt:

Har behövt ta blodprov kanske 5-6 gånger de senaste 6 månaderna i armvecket utan bedövning. Det känns inget, tro mig.

Jag vet att vissa klarar det sjukt bra, men inte jag.

aristoteles:
Prova laserkirurgi i ögonen, då kommer du tycka att sprutor är mesigt senTumme upp

Vet haha, finns dock en risk för att jag kommer göra det senare i livet, dock inte aktuellt just nu. Som tur är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2: Vet haha, finns dock en risk för att jag kommer göra det senare i livet, dock inte aktuellt just nu. Som tur är.

Jag gjorde det förra veckan, det var inte så farligt som det låter.Glad


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Sånt där ryggmärgsprov? Jag med...
Ja det är klart, men jag sköter tänderna bra, och har aldrig haft hål eller liknande.... Även fast man kan behöva dra ut av andra anledningar.
Jo det är klart. Men alla 2001:or som jag känner har tagit precis de sprutor som jag, men slipper denna utan anledning, så det känns inte värt det om det ändå inte behövts tidigare.
Och sen så är risken att jag får sjukan MYCKET liten jämfört med chansen att jag tar sprutan, som är näst intill 100%.
Jag vet att vissa klarar det sjukt bra, men inte jag.

Det tar två sekunder att ta sprutan. Det kommer att kännas jobbigt just då men det går över. Be att få ha en kompis med dig in som kan distrahera dig. 


   
SvaraCitera

Men är det ett måste? Oftast kan man säga nej, det har jag gjort mestatiden av mitt liv. Inte för att jag är rädd för sprutor utan snarare vad vaccinationer gör mot en. En jävla massa skit är vad vaccinationer är.
Sure att spruta in samma virus för att man ska skapa ett försvar mot det är smart. MEN i dagens vaccinationer finns det så mycket skit.. nu vill jag inte nämna vad det är i med att du kanske måste ta denna vaccination och det bara gör dig ännu mer nervös, men det är superlätt att hitta (OM MAN INTE LÄSER VAD STATEN SKRIVER FÖR DEM BETALAR VACCINATIONSBOLAG FÖR DETTA OCH LÅTER DEM FRÅNSKRIVA SIG ANSVARET FÖR OM NÅGOT GÅR FEL)


   
SvaraCitera

Well, akta så att du inte blir autistisk 


   
SvaraCitera

SofieRW:
Men är det ett måste? Oftast kan man säga nej, det har jag gjort mestatiden av mitt liv. Inte för att jag är rädd för sprutor utan snarare vad vaccinationer gör mot en. En jävla massa skit är vad vaccinationer är.
Sure att spruta in samma virus för att man ska skapa ett försvar mot det är smart. MEN i dagens vaccinationer finns det så mycket skit.. nu vill jag inte nämna vad det är i med att du kanske måste ta denna vaccination och det bara gör dig ännu mer nervös, men det är superlätt att hitta (OM MAN INTE LÄSER VAD STATEN SKRIVER FÖR DEM BETALAR VACCINATIONSBOLAG FÖR DETTA OCH LÅTER DEM FRÅNSKRIVA SIG ANSVARET FÖR OM NÅGOT GÅR FEL)

men uh 


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Sånt där ryggmärgsprov? Jag med...

Nä menar bara bedövning


   
SvaraCitera

Vaccinera bör man, annars dör man


   
SvaraCitera
höna

alla som är emot vaccin är idioter. att inte ta de vaccin mar erbjuds skadar inte bara en själv, utan alla de som inte KAN ta vaccin typ som immunnedsatta eller de som är allergiska, om det nu skulle vara så att du drar på dig det du skiter i att vaccinera dig emot


   
SvaraCitera

Ta den annars dör du,  finns ju sprut plåster, känns ingenting då.


   
SvaraCitera