Aviseringar
Rensa alla

Väldigt osmakligt SD


Ämnesstartare

http://expo.se/2014/sd-ordforande-fram-med-steriliseringstvang_6492.html

"Vad är det som säger att den sk normaliseringen slutar med att homo-, bi- och transpersoner (hbt-personer) skall "normaliseras"? Varför inte personer som begår tidelag (sex med djur) eller pedofili (sex med underåriga)?"
Ja, för två myndiga människor som frivilligt ligger med varandra är precis samma sak som tidelag och pedofili... Eller inte.

"Normalt är det som vi människor är skapta för, det vill säga att kunna få avkomma och föra släktträdet vidare."

Jag undrar lite hur de ser på kvinnor/män som är sterila och är tillsammans med någon fertil av motsatt kön, de kan ju inte heller få barn.

"Och bögarna ska inte få adoptera!!".
Mh, man är sjukt beroende av att ens ena (adoptiv)förälder har en fitta för att.. Ehh... Kan ni komma på någon gång? Det kan inte jag.


   
Citera
Ämnesstartare

Geigerzähler: http://expo.se/2014/sd-ordforande-fram-med-steriliseringstvang_6492.html

*väntar på att patrick ska komma in och säga att detta är helt rätt, att det är så det ska vara och så vidare och så vidare*

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

SD är ju inte kända för att vara smarta Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: SD är ju inte kända för att vara smarta

inte SD-stödjare hellerOskyldig

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vad konstiga


   
SvaraCitera
Yaren

Jag undrar vad NiklasW tycker om detta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Jag undrar vad NiklasW tycker om detta 

Fråga då.


   
SvaraCitera
Yaren

NiklasW:

Fråga då.

Vad tycker du om detta? 🙂 


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har dragit slutsatsen att SDare som anser att ens ena förälder MÅSTE ha en fitta är ganska snuskiga. De måste helt enkelt ha en inneboende vilja att återförenas med sin moders sköte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir inte jätteförvånad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Lol, Expo

2. Ett 7 år gammalt citat.

3. Ser inget konstigt med att tycka att någon som bytt kön och försöker få barn som man är sjuk i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: 2. Ett 7 år gammalt citat.

Fast 2013 var inte för 7 år sedan...

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Jag är inte förvånad. Det är äckligt. Han visar sig som en primitiv barbar - den typ av person som blir hysteriska över saker de är för dumma för att förstå måste fördöma det för att kunna få struktur i huvudet.

Det är inte svårt att se aktion T4 bakom hans framtidsvision. Det är nu man påminns om att judarna må ha varit en tidsbunden syndabock för nazismen, men nazismens övriga offer är eviga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast 2013 var inte för 7 år sedan...

Hjärta

Nej, men 2007.


   
SvaraCitera