Aviseringar
Rensa alla

Väldigt små jeansshorts, tjejer 10-22 år...


Ämnesstartare

FruLiten: alla under femton måste bära grön keps

napp ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: femton måste bära grön keps

:DD nee mkt fördelar med att se ung ut. t.ex billigare buss och tågpriser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: :DD nee mkt fördelar med att se ung ut. t.ex billigare buss och tågpriser

suger dock stört mycket om man blir tagen. hade en vän som fick betala nätan 1100:- för att hon åkt på ungdom istället för vuxen, trots att hon ser ung ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

suger dock stört mycket om man blir tagen. hade en vän som fick betala nätan 1100:- för att hon åkt på ungdom istället för vuxen, trots att hon ser ung ut. 

har oftast sagt ne har inte id med mig, och de har bara gått vidare typ. fast det kanske funkar olika i olika områden


   
SvaraCitera

jag hatar jeansshorts och försöker ha kjol och klänning så ofta som möjligt. eller typ "annorlunda" shorts, i annat material eller mönstrade eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jenniferh: jag hatar jeansshorts och försöker ha kjol och klänning så ofta som möjligt. eller typ "annorlunda" shorts, i annat material eller mönstrade eller något

Tumme upp blir mer intresserad av att lära känna osv om det syns att tjejen kan tänka själv och dessutom tänka >bra< själv (kläderna är inte bara originella utan snygga också!)


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Såg en tjej, kanske var 14-15, på Donk1 igår. Hon hade riktigt jävla tajta och korta shorts, men såg nedre delen av skinkorna och det riktigt skar in i räva. Var väl inte så jävla konstnärligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jenniferh: eller typ "annorlunda" shorts, i annat material eller mönstrade eller något

typ sådana som alla har
de flestas jeanshorts nu för tiden är "annorlunda"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz: Såg en tjej, kanske var 14-15, på Donk1 igår. Hon hade riktigt jävla tajta och korta shorts, men såg nedre delen av skinkorna och det riktigt skar in i räva. Var väl inte så jävla konstnärligt...

undrar vad man vill signalera med sådana.. ^^ på fyllan kan det vara nice när man är mindre komplicerad som person... ^_^


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Rävpojken:

undrar vad man vill signalera med sådana.. ^^ på fyllan kan det vara nice när man är mindre komplex som person... ^_^

Säg de... Det värsta av allt var att hon var med sin familj, antar jag. Hon gick med två yngre töser och förmodligen föräldrar. Nu är jag inte den som är den, men vettefan om jag skulle låta min dotter ha på sig så jävla kort. Visade ju nästan mer än man gör naken... Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Demor

mroz:
Såg en tjej, kanske var 14-15, på Donk1 igår. Hon hade riktigt jävla tajta och korta shorts, men såg nedre delen av skinkorna och det riktigt skar in i räva. Var väl inte så jävla konstnärligt...

Har sett samma sak några gånger nu, är pinsamt hur långt en del går för att få uppmärksamhet..


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Demor: Har sett samma sak några gånger nu, är pinsamt hur långt en del går för att få uppmärksamhet..

Jao, går man i stan så ser man ju alltid något liknande "fall", men detta var fan extremt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att jag vill vara elak mot alla som nu gillar att ha korta, korta short på sig. Men jag tycker det är fult. för jag tycker inte det är snyggt då man kan se rumpan på folk.

Och de är inte snyggt för den delen heller då folk använder linnen som klänningar och tror att det ska täcka...... Kollar inte folk i spegeln innan dom går utan för dörren? Okej om linnet är långt, så det slutar nedanför rumpan. Annars ser det bara roligt ut då folk går och drar i kläderna för dom vill inte vissa men likt... så har dom den där kortaste, korta som dom hitta -.-

ANVÄND LITE LÄNGRE KLÄDES PLAG 😛  Tata 😀 problemet är löst din rumpa syns inte. Du blir mycket sötare och du kan ha din egna stil inte samma kort, korta som alla andra har och tror är så jävla snyggt tydligen.


   
SvaraCitera
Demor

mroz:

Jao, går man i stan så ser man ju alltid något liknande "fall", men detta var fan extremt.

Menar det. När vi skrev nationella så satt jag lite längre bak och BAM så sitter en tjej med såna "Shorts" framför som HELA JÄVLA tiden skulle resa sig upp och plocka upp en penna som hon tappade ett antal gånger.
Hade svårt att koncentrera mig det provet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta blir jag tyvärr kåtare än jag skulle vilja bli när jag ser en fin stjärt i ett par sådana shorts, det fungerar ju! :@ men borde vara olagligt..


   
SvaraCitera