Aviseringar
Rensa alla

Väldigt väldigt väldigt ledsen


Paseo
Ämnesstartare

Min pojkvän har fått ett jobb i tanum

Men pga arbetstiderna måste han ha boende i tanum för att kunna få jobbet
Dom säger att han får det så snart han fixat boende

Men det fanns inget ledigt

Idag hittade jag en lägenhet i tanum
Dom frågar efter hans personnummer (att han ska skicka det i ett mail tillsammans med annan info) men han säger att ams säger att han inte ska ge ut sitt personnummer till vem som helst
Men jag känner dom här människorna så jag säger det är ok och att det är viktigt

Men han säger nej

Jag frågar o frågar o frågar o säger snälla snälla lita på mig
Men han säger nej
Så säger jag "ok men jag skriver bara när du är född då"
Då skriker han på mig å lägger på luren
Jag ringer han flera gånger
Tillslut svarar han o säger "RING INTE MIG" sen lägger han på å sen går det inte att ringa mer

Så jag ringde hans syster och sa att "ok jag ger inget personnummer du kan hälsa honom att jag skickar mailet nu i alla fall och att han får kolla sin mail sen efter svar".

Hon säger ok o undrar varför han är arg såklart.
Det undrar jag också.
Han måste ha vart med om något som gör att han är otroligt skyddande över sig själv. Han är väldigt mycket så i många saker - han skyddar sitt eget ego i första hand. Jag vill inte vara tillsammans med någon som gör mig ledsen så här ofta pga sitt eget ego så jag ska åka till honom sen och göra slut.

Men jag är ändå väldigt väldigt väldigt ledsen för trots allt är jag kär o älskar honom o allt sånt där klyschigt så jag vill gärna ha lite medkänsla från er fina umisar


   
Citera

Tycker ni mest verkar bråka....


   
SvaraCitera

varför ska man vara ihop med någon om man bara stör sig på den hela tiden?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

tevepro:

Tycker ni mest verkar bråka....

ja vi bråkar hela tiden
minst 1 gång om dagen
det är värdelöst det tänker jag inte leva med mer


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

ja precis amsi.


   
SvaraCitera

🙁 kram. fast jag tycker nog du gör rätt iom man kan inte offra sin egen hälsaoch välmående för partners skull,inte på regelbunden basis


   
SvaraCitera
Lounge

Kram paseo! 


   
SvaraCitera

trivs du ej så bör ni inte heller vara tillsammans. han verkar ha svårt att förstå dig, mest pga språkkrock kanske

men skönt att du väljer att bryta! du e väl rätt nära me hans family hur kommer det bli?

umgås mkt me vänner o gör massa så kommer det va mindre jobbigt = ) kram


   
SvaraCitera

Bra att du dumpar honom, han såg ut att vara en 36-årig taxichaufför direktimporterad från Somalia. När du sedan skrev att han knappt kunde svenska trodde jag du drev med oss. bth_smiley_laughing.gif


   
SvaraCitera

once u go black u never go back


   
SvaraCitera

Fin du är som vill fixa allt åt honom men han måste klara av det själv. Vill han inte så kan han inte få jobbet, ellr så får han pendla en massa. Han är tillräckligt gammal för att förstå sådant själv. Han borde kontakta dessa människor själv.
Eller så vill han helt enkelt inte flytta hemifrån, har svårt att förstå hur man fixar allt och är rädd alt har ngt knas med sitt personnummer.  Eller ngt.


   
SvaraCitera

Min kompis var med om en liknande situation när hennes kille fick jobb på ett skyddat boende. Han sa tom att han inte fick säga var han jobbade för att det var hemligt.
Men de löste det till slut och nu har de barn och trivs med allt.
Huvudsaken är att man gör det som känns rätt!
Lycka till!


   
SvaraCitera