Aviseringar
Rensa alla

Välidgt kräsen när det gäller tjejer.


Fubu
 Fubu
Ämnesstartare

Jag är väldigt kräsen när de gäller tjejer. Jag vill verkligen inte vara så kräsen som jag är. Är väldigt deprimerad, och klagar mycket på mig själv (dåligt självförtroende)

Men jag vill ju ha en tjej, så himla svårt då jag blir äcklad av alla "fel" Har aldrig haft tjej, skulle också kunna säga att jag inte är ful, har fått höra att jag ser bra ut och så.

Detta gör mig väldigt förvirrad och frustrerad. Jag vet mycket väl själv att min ideal tjej inte finns, men kan ändå inte sluta vara så kräsen.

MVH// 16åring


   
Citera

Fubu:

och klagar mycket på mig själv (dåligt självförtroende)

Steg ett du ska fixa för att leta efter en tjej som är i din "smak", få ett bättre självförtroende.
Du måste ta hand om dig själv innan du ska ge dig in i ett förhållande, annars är risken väldigt stor att det kommer förstöra en hel del om du klagar mycket på dig själv och eventuellt låter det gå ut över tjejen.
Så skaffa bättre självförtroende och lös andra problem du eventuellt har innan du försöker med något med en tjej.


   
SvaraCitera

Vid 25 mognar de flesta


   
SvaraCitera

hur kommer det sig att du haft någon tjej än?


   
SvaraCitera

I takt med att dagens samhälle blir mindre solidariskt och tidspressat så blir nätdejtningshemsidor vanligare.


   
SvaraCitera

Nej du ska hitta en kvinna med lika många karaktärsfel som dig själv annars kommer det inte att hålla, dessutom kommer alla dina tillkortakommanden att amplifieras tusenfalt om du nu hypotetiskt sätt skulle kunna hitta någon perfekt.


   
SvaraCitera

Knarko:

Så skaffa bättre självförtroende och lös andra problem du eventuellt har innan du försöker med något med en tjej.

man får bättre självförtroende av att ha en tjej


   
SvaraCitera

Kan det vara så att du inte mår bra och därför äcklas av folk? Brukar hänga ihop för mig iaf.


   
SvaraCitera

Brk g:

man får bättre självförtroende av att ha en tjej

Skillnad att ha självförtroende p.g.a någon annan och att ha det för att man utvecklats som person för att nå det.
Tar det slut med tjejen finns risken att självförtroendet sjunker igen


   
SvaraCitera

Knarko:

Skillnad att ha självförtroende p.g.a någon annan och att ha det för att man utvecklats som person för att nå det.
Tar det slut med tjejen finns risken att självförtroendet sjunker igen

ja men då har man ju i alla fall haft en tjej

Dan_the_ironman:

Kan det vara så att du inte mår bra och därför äcklas av folk? Brukar hänga ihop för mig iaf.

håller med


   
SvaraCitera

tjejer är ändå inget att ha, dom sitter ändå bara hemma och äter choklad och tittar på opera winfrey medan man sliter på fabriken och när man kommer hem är inte ens middagen klar och thorsten är i sin spjälsäng och skriker för han inte fått mat. sen går man upp för att mata ungen och märker att trädgårdsmästaren håller på att rymma från fönstret med en nyknullad min och frugans trosor i bakfickan. fuck life!


   
SvaraCitera

Fubu:

Men jag vill ju ha en tjej, så himla svårt då jag blir äcklad av alla "fel"

M, samma här. Du kanske inte är hetro? [cute]


   
SvaraCitera

Dräparen:

dom sitter ändå bara hemma och äter choklad och tittar på opera winfrey medan man sliter på fabriken och när man kommer hem är inte ens middagen klar

[love] Det där är jag och Tobbish!!!


   
SvaraCitera

Brk g:

Dan_the_ironman: Kan det vara så att du inte mår bra och därför äcklas av folk? Brukar hänga ihop för mig iaf.
håller med

Samma här. Fast när jag är på topp är jag bara mindre negativt inställd till andra människor. People suck


   
SvaraCitera