Aviseringar
Rensa alla

välja?


Hej!

Rätta mig om jag har fel men har vi inte diskuterat det här förut? Fungerade inget av det som sas då eller är det en helt annan situation nu? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

polygami´

Jaha okej [smile]
Fast jag föredrar att ha en för mig själv [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Rätta mig om jag har fel men har vi inte diskuterat det här förut? Fungerade inget av det som sas då eller är det en helt annan situation nu?

jo, nästan. men fick inte riktigt det svar som jag sökte efter. Fast det kanske man inte ska hoppas på heller. Vill mest veta om det går att bli intresserad av någon annan efter andra eller första träffen. och om någon har blivit det förut.


   
SvaraCitera

gillar du någon av dem på riktigt ens? säg som det är pga det förtjänar de, bra idé


   
SvaraCitera

Tessis:

Vill mest veta om det går att bli intresserad av någon annan efter andra eller första träffen. och om någon har blivit det förut.

Ja, det går väl. Sånt är rätt individuellt men naturligtvis kan man finna en människa intressant redan på första träffen. Det är vi nog ganska många som gjort.


   
SvaraCitera

Säg bara som de är.[y] Världen lär ju inte gå under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

gillar du någon av dem på riktigt ens? säg som det är pga det förtjänar de, bra idé

Ja jag gillar dom båda. Den ena lite mer än den andra då.


   
SvaraCitera

Tessis:

Vill mest veta om det går

om du blivit det så ja uppenbarligen går det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja, det går väl. Sånt är rätt individuellt men naturligtvis kan man finna en människa intressant redan på första träffen. Det är vi nog ganska många som gjort.

Ja, okej. Fick höra av en av dessa killar att det inte går.


   
SvaraCitera

Tessis:

Fick höra av en av dessa killar att det inte går.

Han kanske inte kan bli det, eller har blivit det ännu men det betyder ju inte att det inte går. Känner du att du blivit det så är du ju det oavsett vad han säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Han kanske inte kan bli det, eller har blivit det ännu men det betyder ju inte att det inte går. Känner du att du blivit det så är du ju det oavsett vad han säger.

Jaa fast vet ej hur jag ska få honom att förstå det.
Men kanske jag inte behöver göra, för han vill inte ha med mig o göra nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Säg bara som de är.[y] Världen lär ju inte gå under.

Nee det gör ju inte det [smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

Nee det gör ju inte det[smile]

[love][smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

Men kanske jag inte behöver göra, för han vill inte ha med mig o göra nu.

Okej det lät ju inte så bra. Då kanske du skulle försöka glömma honom istället men vad vet jag. Hoppas det löser sig för dig i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej det lät ju inte så bra. Då kanske du skulle försöka glömma honom istället men vad vet jag. Hoppas det löser sig för dig i alla fall!

Jaa jag kan inget annat göra. Jo det hoppas jag med


   
SvaraCitera