Aviseringar
Rensa alla

väljer du att uppfattas som en idiot?


Ämnesstartare

Nej. Min inställning liknar mynonas. Alltid kommer någon uppfatta en som ett dumhuvud, oavsett hur man väljer att vara. Ibland kan det vara nödvändigt att se till att man uppfattas förnuftig och intelligent, i syfte att inte sätta sig själv i en endast destruktiv situation - men detta bör gå i balansgång med integritet. Jag gör dock inget särskilt för att upplevas varken det ena eller det andra. Däremot försöker jag vara tydlig med mina tankar och idéer, så att samtalspartnern ska kunna göra en bedömning av de faktiska värderingarna och resonemangen jag för fram - inte något illavarslande andraklassnickeri till följd av mitt bristfälliga uttryckssätt. Idiotförklaring av andra pga specifika värderingar ser jag närmast som ett symptom på vad som kännetecknar idioti sig självt.


   
SvaraCitera

Håller helt och hållet med Chibibbi.


   
SvaraCitera

beror på hur jag känner mig för stunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: .

Gillar din avatar.


   
SvaraCitera

amsi: ja

Kryddar till mina inlägg en hel del faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Gillar din avatar.

Den är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: Den är bra!

Mh, Geigerzähler (geigercounter) kommer från den tyska plattan (Radioaktivität) om jag ej missminner mig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Mh, Geigerzähler (geigercounter) kommer från den tyska plattan (Radioaktivität) om jag ej missminner mig nu.

Stämmer bra du! Första spåret dessutom 8) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är bara om man har fel som det är viktigt att verka ha rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: Stämmer bra du! Första spåret dessutom 8)

Ah, kom på det, är ju innan radio-activity.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast mer att man låter det hända 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ah, kom på det, är ju innan radio-activity.

Farsan spelade typ jämt Kraftwerk på LP hemma i vardagsrummet (ofta Trans Europa-Express) men jag fick skivan The Mix (på cd) någon gång under sent 90-tal. 

Spelade alltid på radion hemma, i bilen upp till fjällen. Stannade hemma en dag från skidbacken pga. ville lyssna på musik hela dagen Rodnar

Bästa bandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan: Farsan spelade typ jämt Kraftwerk på LP hemma i vardagsrummet (ofta Trans Europa-Express) men jag fick skivan The Mix (på cd) någon gång under sent 90-tal.

Åh, haha fan vad komiskt! Det var min mamma som introducerade mig för Kraftwerk, hon har sett dem live o.s.v. Lyssnade mycket på kraftwerk när jag var liten och det har hängt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut.


   
SvaraCitera