Forumet - Välkommen!

Välkommen!

650 0 18
patrick bateman:

jepp. 35 miljoner euro blev priset blus mer för bonusar osv. jo ska bli kul. han lär nog få speltid redan på onsdag mot barca. synd om kaka bara.

Ah okej. Ja, det är jävligt synd. Dock gick det bara utför med skador och dylikt efter att han gick från Milan. jag tror att Modric kommer att passa in bra i Mou's bygge.

Spana också in:

passaro:

Ah okej. Ja, det är jävligt synd. Dock gick det bara utför med skador och dylikt efter att han gick från Milan. jag tror att Modric kommer att passa in bra i Mou's bygge

jepp så synd att skador förstör. speciellt för spelare som kaka. gillar ödmjuka människor som honom. jepp tror jag med. modric känns som en typisk mourinho spelare

Budolicious:

Åh, hoppas han är inne och läser denna tråd.

behöver inte hoppas
patrick bateman:

jepp så synd att skador förstör. speciellt för spelare som kaka. gillar ödmjuka människor som honom. jepp tror jag med. modric känns som en typisk mourinho spelare

Ja, han är en bra typ. Mou har byggt ihop något bra här, komplett. Det tog honom tre år att vinna CL med Inter, va? Detta är väl tredje året med Real? Skulle tro att han denna eller nästa säsong tar hem CL.
Budolicious:

Behöver och behöver, jag vill gärna hoppas. Så du inte har gjort en tråd riktad direkt till honom helt i onödan.

behövs inte. säg bara välkommen. jag gör inget i onödan

Isotop:

Överskattad värvning.

vad är ett bra köp då? barcas alba? milans pazzini? citys rodwell?

passaro:

Ja, han är en bra typ. Mou har byggt ihop något bra här, komplett. Det tog honom tre år att vinna CL med Inter, va? Detta är väl tredje året med Real? Skulle tro att han denna eller nästa säsong tar hem CL.

jo får bara se till att göra sig av med belastning i lass och carvalho och hitta en lösning med kaka. haha 2 år med inter. vann trippen sitt andra innan han gick till real. jo hoppas det

höna:

tråkiga trådar du skapar ne förlåt ska inte va elak!!

nej, var snäll hannah. annars jäklar [mad]

nej men håller med. fast har inget vettigare att göra tråd om just nu. [cry] tipsa mig gärna om du vill [smile]
patrick bateman:

jo får bara se till att göra sig av med belastning i lass och carvalho och hitta en lösning med kaka. haha 2 år med inter. vann trippen sitt andra innan han gick till real. jo hoppas det

Milan kanske tar hem Kaka.
Jaså? Andra året, det var snabba puckar.

Jag hoppas inte det men men[wink]
passaro:

Milan kanske tar hem Kaka.
Jaså? Andra året, det var snabba puckar.

Jag hoppas inte det men men

verkar inte bli så sist jag läste. milan vill ju låna kaka och betala 50 % av lönen men real kan bara tänka sig sälja. jag tror kaka lbir kvar

jepp gick undan där.

haha nej anade det, tänkte mest att jag hoppas [smile]

höna:

hahah hmm. kommer inte på något mer vettigt, om jag ska va rälig

hihi [bigsmile] nej, nej, nej. blir jag besviken på dig [no-no]

ska försöka komma på nåt bra då nu framöver. jag har lite trådar jag skulle kunna göra men har inte riktigt orkat bara
patrick bateman:

verkar inte bli så sist jag läste. milan vill ju låna kaka och betala 50 % av lönen men real kan bara tänka sig sälja. jag tror kaka lbir kvar

jepp gick undan där.

haha, klart att de vill. det är G&B-stil, vettu.

Haha, detta är så klockrent:

"Med tanke på att marknaden är stängd och Milans underbara jobb för att förhindra skador så kan väl Galliani spendera hela morgondagen med att massera Mesbahs rumpa."
patrick bateman:

verkar inte bli så sist jag läste. milan vill ju låna kaka och betala 50 % av lönen men real kan bara tänka sig sälja. jag tror kaka lbir kvarjepp gick undan där.haha nej anade det, tänkte mest att jag hoppas hihi nej, nej, nej. blir jag besviken på dig ska försöka komma på nåt bra då nu framöver. jag har lite trådar jag skulle kunna göra men har inte riktigt orkat bara

KÖÖÖÖÖR BAAA