Aviseringar
Rensa alla

Välkommen!


Ämnesstartare

Luka Modric! till världens vackraste klubb Real Madrid [love] hoppas du är med och sänker äckliga barca redan på onsdag!


   
Citera
Ämnesstartare

Så han är klar nu? Skall bli intressant att se vad den gode Mou gör med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Så han är klar nu? Skall bli intressant att se vad den gode Mou gör med honom.

jepp. 35 miljoner euro blev priset blus mer för bonusar osv. jo ska bli kul. han lär nog få speltid redan på onsdag mot barca. synd om kaka bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jepp. 35 miljoner euro blev priset blus mer för bonusar osv. jo ska bli kul. han lär nog få speltid redan på onsdag mot barca. synd om kaka bara.

Ah okej. Ja, det är jävligt synd. Dock gick det bara utför med skador och dylikt efter att han gick från Milan. jag tror att Modric kommer att passa in bra i Mou's bygge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, hoppas han är inne och läser denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Åh, hoppas han är inne och läser denna tråd.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ah okej. Ja, det är jävligt synd. Dock gick det bara utför med skador och dylikt efter att han gick från Milan. jag tror att Modric kommer att passa in bra i Mou's bygge

jepp så synd att skador förstör. speciellt för spelare som kaka. gillar ödmjuka människor som honom. jepp tror jag med. modric känns som en typisk mourinho spelare

Budolicious:

Åh, hoppas han är inne och läser denna tråd.

behöver inte hoppas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

behöver inte hoppas

¨
Behöver och behöver, jag vill gärna hoppas. Så du inte har gjort en tråd riktad direkt till honom helt i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överskattad värvning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jepp så synd att skador förstör. speciellt för spelare som kaka. gillar ödmjuka människor som honom. jepp tror jag med. modric känns som en typisk mourinho spelare

Ja, han är en bra typ. Mou har byggt ihop något bra här, komplett. Det tog honom tre år att vinna CL med Inter, va? Detta är väl tredje året med Real? Skulle tro att han denna eller nästa säsong tar hem CL.


   
SvaraCitera
höna

tråkiga trådar du skapar[blush] ne förlåt ska inte va elak!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Behöver och behöver, jag vill gärna hoppas. Så du inte har gjort en tråd riktad direkt till honom helt i onödan.

behövs inte. säg bara välkommen. jag gör inget i onödan

Isotop:

Överskattad värvning.

vad är ett bra köp då? barcas alba? milans pazzini? citys rodwell?

passaro:

Ja, han är en bra typ. Mou har byggt ihop något bra här, komplett. Det tog honom tre år att vinna CL med Inter, va? Detta är väl tredje året med Real? Skulle tro att han denna eller nästa säsong tar hem CL.

jo får bara se till att göra sig av med belastning i lass och carvalho och hitta en lösning med kaka. haha 2 år med inter. vann trippen sitt andra innan han gick till real. jo hoppas det

höna:

tråkiga trådar du skapar ne förlåt ska inte va elak!!

nej, var snäll hannah. annars jäklar [mad]

nej men håller med. fast har inget vettigare att göra tråd om just nu. [cry] tipsa mig gärna om du vill [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo får bara se till att göra sig av med belastning i lass och carvalho och hitta en lösning med kaka. haha 2 år med inter. vann trippen sitt andra innan han gick till real. jo hoppas det

Milan kanske tar hem Kaka.
Jaså? Andra året, det var snabba puckar.

Jag hoppas inte det men men[wink]


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

nej, var snäll hannah. annars jäklar

nej men håller med. fast har inget vettigare att göra tråd om just nu. tipsa mig gärna om du vill

hahah[badgrin] hmm. kommer inte på något mer vettigt, om jag ska va rälig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

behövs inte. säg bara välkommen. jag gör inget i onödan

Eller?


   
SvaraCitera