Aviseringar
Rensa alla

Välkommen att ordbajsa.


om det där är ordbajsa måste jag och mina kompisar ha orddiarré varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HATA FJORTISAR[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

HATA FJORTISAR

JAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

JAAA

SÅ JÄVLA ÄCKLIGA DOM ÄR MED SINA SENEGAGO RAMSOR OCH HEJAKLACKER DÄR BAK I BUSSEN NÄR DE ROPAR "JIMMIE ÅKESSON, SHALALALAA"KURDER SKA INTE ROPPA DET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

SÅ JÄVLA ÄCKLIGA DOM ÄR MED SINA SENEGAGO RAMSOR OCH HEJAKLACKER DÄR BAK I BUSSEN NÄR DE ROPAR "JIMMIE ÅKESSON, SHALALALAA"KURDER SKA INTE ROPPA DET!

JAAAA


   
SvaraCitera

har tråkigt.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kgergmsdgmalg... är det ordbajs?
Är inte ordbajs när man låter meningarna flyta på och bara pratar nonsens för att fylla ut tystnad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Kgergmsdgmalg... är det ordbajs?
Är inte ordbajs när man låter meningarna flyta på och bara pratar nonsens för att fylla ut tystnad?

Tycker det är allt, inget och vad som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Tycker det är allt, inget och vad som helst!

Oki!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej alla personer så ni vet att detta inlägget faktiskt inte säger någonting alls utan är endast till för att uttrycka en komplex nivå av att få ut avföring i form av mixar av olika bokstäver som bildar ord. Ord som verb, adjektiv och substantiv, med flera. Denna fina röra som faktiskt bevisar att du är litterär och kan läsa bara genom att du förstår vad jag skriver genom att koordinerat trycka på tangenterna som sitter på ovansidan av min laptops undersida. Troligtvis så bor du i ett land med låg procent analfabetism och kan svenska, annars förstår du ju inte vad jag skriver. Hur som helst så är det viktiga att detta sker subtilt men ändå på ett intensivt och frammanande sätt som intresserar läsaren till en diskussion. En analys av den substans som uppenbarar sig på skärmen iform av dioder som lyser i olika färger. Pixlar som bildar bokstäver som araberna kom på för flera hundra år sen. Vart var jag nu? Jo, avföring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter delvis låten ordbajsa åt mig.
Så mycket ångest och rädsla inför något så simpelt som en fluortant. Kan relatera till det. Hur hjärtat slår på ett svidande, vridande sätt och pumpar ut ångestsmärta i hela kroppen. När ingenting har hänt ens.

"Jag är rädd. Trots att jag är beredd."


   
SvaraCitera