Aviseringar
Rensa alla

Välkomna till Nevons dejtingservice' efterträdare!


Exner
Ämnesstartare

Om du känner dig lite ensam såhär på en onsdagskväll så vet jag precis vad du behöver. En internetflört!

Allt du behöver göra för att bli ihopparad med en passande partner är att posta ett inlägg där du länkar till en bild på dig själv. Bilden måste visa hela ditt ansikte och gärna din kropp. Efter att du gjort det så kommer jag att betygsätta ditt utseende på en skala från ett till tio, och därefter para ihop dig med en partner vars utseende matchar ditt. Finns ej någon tillgänglig partner så hamnar du i dejtingkön och blir tilldelad en partner så snart som en blir tillgänglig.

Vad ni gör därefter är fullkomligt upp till er. Det här är trots allt inte någon läskig koppleritråd! () Ett förslag kan vara att skicka ett romantiskt PM. Känner ni er lite mer äventyrliga så får ni mer än gärna sköta erat flörtande i den här tråden.

Så kör igång! Posta en bild och finn en kamrat för livet (eller i alla fall några minuter)!

Kvinnlig medbedömare med stark mage sökes.

Tillgängliga, som kommer att ges bättre eller sämre hälfte så snart som möjligt:

Complicated
Axo
Semi
WBC


   
Citera

Jaha!!! Då skall jag gå och taga en bild!

MVH leda


   
SvaraCitera

Exner:

Kvinnlig medbedömare med stark mage sökes.

Tar piken osv [mad]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

då måste jag ju raka mig och klä mig anständigt. men jag kanske återkommer inom rimlig tid.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Exner:

Efter att du gjort det så kommer jag att betygsätta ditt utseende på en skala från ett till tio

Jaha, detta läste jag ej. Blir ogärna betygsatt, underlåt helst det, men para ändock gärna ihop mig med något offer nu när jag väl ägnade relativt lång tid åt att söka upp min kamera.

lortig smutsperson.png


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

herpaderp

nice hår osv, trodde ej att din avatar var du


   
SvaraCitera

ankzor:

nice hår osv, trodde ej att din avatar var du

Vem skulle det annars vara. Tackar, kanske vore lämpligt att skriva i övrigt. Det har för övrigt samma färg som på avatarbilden än; jag har bara bajs i det just nu.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Blir ogärna betygsatt

Du är väldigt söt, så, hur som så har du nog inget att oroa dig för :).


   
SvaraCitera

minns den här trådens föregångare. Fick jag någon partner? nej. Fick jag någon snygghetsbedömning? Nej. Bojkottar. Kanske.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Det har för övrigt samma färg som på avatarbilden än

antog det [smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

Exner:

Bilden måste visa hela ditt ansikte och gärna din kropp.

med eller utan kläder?

egentligen anser jag att det borde räknas som fusk ifall man har kläder på sig, eftersom det går att dölja väldigt mycket med dem, men samtidigt antar jag att um:are generellt sätt är obekväma med att visa upp sina kroppar och att tråden skulle dö rätt snabbt om halvnakenhet vore ett krav.

kvalitet eller kvantitet?


   
SvaraCitera

iosib:

egentligen anser jag att det borde räknas som fusk ifall man har kläder på sig,

Kände mest att det brukar bli häxjakt när en kille lägger upp en dylik bild. Annars måste jag engagera någon fotokåt människa som kan ta uppdaterade bilder. De här är minst ett år gamla nu.


   
SvaraCitera

Nachac:

Kände mest att det brukar bli häxjakt när en kille lägger upp en dylik bild.

jag känner mig exhibitionistisk för tillfället, kan nog lägga upp bild.

och häxjakten på dig berodde nog mer på att det var en fotosession, alltså att du hade lagt ner reellt engagemang på att få halvnakna bilder på dig själv tagna, än bilderna i sig.


   
SvaraCitera