Forumet - Vältränad...?

Vältränad...?

996 1 62
Jag vill ha en plattare mage och en vältränad rygg. Hur ska jag bära mig åt? ._.

Om man googlar kommer det ju bara upp en massa hemsidor man måste betala en summa för att vara medlem på, för att kunna läsa övningstips.

Men ja. Har ni några tips på några effektiva övningar? Är redan relativt smal men vill liksom få en fastare kropp.

Spana också in:

Homunculi:

gå ner i vikt

I det antar jag att du syftar på att äta annorlunda? Jag har redan gjort allt jag kan göra på den fronten, och ser mycket skillnad (väger 48 kilo till mina 163 cm). Borde dock inte bara gå ner på det viset, jag tappar muskler.

Därför vill jag TRÄNA istället, så det syns att ryggen är vältränad till exempel. En vältränad rygg är bland det snyggaste på hela kroppen.
Allina:

I det antar jag att du syftar på att äta annorlunda? Jag har redan gjort allt jag kan göra på den fronten, och ser mycket skillnad (väger 48 kilo till mina 163 cm). Borde dock inte bara gå ner på det viset, jag tappar muskler.

Därför vill jag TRÄNA istället, så det syns att ryggen är vältränad till exempel. En vältränad rygg är bland det snyggaste på hela kroppen.

Varför vill du ha en plattare mage då?

Enda alternativet är om du råkar ha dålig hållning eller svag bål.

Och vilken del av ryggen menar du?
Homunculi:

Och vilken del av ryggen menar du?

Övre, uppåt nackpartiet och skulderbladen typ.

Homunculi:

Varför vill du ha en plattare mage då?

Snyggt O.o

RakatKadaver:

bulka upp dig, för att sedan deffa ned dig.

Svenska tack. Jag är 15.

Lägger till bild på magen här, så ser ni att det är lite kvar till "målet" eller vad man ska säga. :]

bikini.jpg