Aviseringar
Rensa alla

Vän som blivit sverigedemokrat.


Ämnesstartare

Anarkandi:

Nä.

Alltså är förutsättningen för vänskap säkrad, resten är en fråga om självdistans. Fast det är nästan mindre vanligt hos nationalister att fundera över om de ska dumpa sina ickesvenska vänner eller vänner som umgås med dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

Om personen i frågan inte försöker pracka på dig massa skitsnack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Högst osannolikt, men skulle det hända skulle jag nog ta varje chans till debatt för att visa exakt hur fel han har.

Fast till sist skulle jag nog bli så förbannad att jag slutade umgås med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

Om det är en schysst kille förövrigt skulle jag inte bry mig så mycket...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

Är själv sverigedemokrat. Om man säger upp vänskapen pga olika politiska åsikter är man ingen riktig vän.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

finns inte så mycket annat att göra, dock skulle jag ifrågasätta personens intelligensnivå och troligtvis dra mig undan en aning...


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Acceptera inte. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Acceptera inte. (Du röstade på detta alternativ)

jag hade fan mobbat personen rått, kastat ägg på denne och sedan flytt eftersom denne troligen är väldigt mycket starkare än mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

Kunde nog inte bry mig mindre, är bara intoleranta människor som inte klarar av människor som har andra åsikter. På något mystiskt sätt är det ALLTID vänstermänniskor. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Är själv sverigedemokrat. Om man säger upp vänskapen pga olika politiska åsikter är man ingen riktig vän.

Så om jag var av politiska åsiktet att jag vill döda alla eskimåer för de har smutsig själ och du var min vän och eskimå, tycker du inte att politik är en bra anledning att säga upp kontakten? Politik är för stort för att säga att man inte ska bli ovän för det.

Slyna:

På något mystiskt sätt är det ALLTID vänstermänniskor. [rolleyes]

Det kan ju iofs bero på att ifall vänstermänniskor inte tyckt illa om bakåtsträvande element hade du varit tvungen att betala skatt till en kung som inte förstår begreppet örebro istället för en regering ledd av ett mumintroll.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Acceptera (Du röstade på detta alternativ)

Om man umgås med idioter framstår man själv väldigt smart/bra/duktig i kontrast till dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle fortsätta att vara vän med personen ifråga. Varför inte liksom? Det viktiga tycker jag inte är vad han har för politiska åsikter, utan hur han är som person. Det kan iaf höra ihop, ibland, men bara det inte går till överdrift så.


   
SvaraCitera