Aviseringar
Rensa alla

Vända på dygnet


Ämnesstartare

hanniie:

Lägger mig mellan 4.30-6.00 och sover till runt 14.30.

Jag är precis likadan.
Fast just nu är jag vaken... kl 11 och har inte lagt mig än :O
katastrof...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KevinK:

08:00 och vaknar runt 18:00

Kl e somsagt 11 snart nu o jag har inte lagt mig. Skulle ajg lägga mig skulle jag gå upp 19


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Jag övertalade mamma att väcka mig med fika samt skvätta kallt vatten i ansiktet på mig

om alla hade en sån mamma...
min hatar mig för att jag går upp 15-16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ceksi:

Kl e somsagt 11 snart nu o jag har inte lagt mig. Skulle ajg lägga mig skulle jag gå upp 19

Har inte heller laggt mig än [crazy][wink] ska försöka dygna.


   
SvaraCitera

Om jag inte kan få mig själv att gå upp tidigare brukar jag göra så att istället för att gå och lägga mig typ 05.00 eller när det nu är så stannar jag uppe och går och lägger mig typ 21.00, då brukar man vakna runt 5-6 på morgonen sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KevinK:

Har inte heller laggt mig än ska försöka dygna.

Nice nice. Jag gick upp 15-16, ska nog på gymmet sen så förhoppningsvis är jag trött tidigt ikväll!

Hur gick det för dig?


   
SvaraCitera

Jag gick och la mig 01.00 i förrgår, vaknade upp jättepigg 05.00, sen blev jag jättetrött runt 12.00 igen och somnade så att jag sov till 18.00

Jag har snart varit vaken i 24 timmar med andra ord och är rätt trött. Går och lägger mig snart, lär sova till runt 06.00


   
SvaraCitera

Ceksi:

om alla hade en sån mamma...
min hatar mig för att jag går upp 15-16

Min tyckte inte det var så kul heller, det var nog därför hon var beredd att göra nästan vad som helst för att få upp mig tidigare när jag själv var motiverad också [smile][love]


   
SvaraCitera
elinc

vänd inte tillbaka, vänd ännu mera framåt så hamnar du väl rätt tillslut?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Två kompisar till mig körde på att vara vaken hela dygnet.
Alltså verkligen tvinga dig själv att inte lägga dig.
Dygna, sen är det tillbakavänt

🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera