Aviseringar
Rensa alla

Vändpunkter, insikter etc


Ämnesstartare

När man plötsligt kommer till en vändpunkt i sitt liv och allt helt plötsligt bara vänds upp&ner och ens syn på livet och universum blir helt fantastisk och obeskrivligt bra kan det samtidigt kännas så otroligt hopplöst och frustrerande när ingen annan i ens omgivning inser dessa fantastiska detaljer och har samma upplysning som en själv. Man råkade utvecklas cpmycket under cpkort tid och personer i ens vardag ser på en med samma ögon som förut trots att man inte alls är där. Svårt är det att försöka komma ifrån det vilket förmodligen kräver att man helt enkelt bara går framåt och slutar träffa gamla vänner, sin familj och sin förflutna vardag. Sen finns det ingenting kvar för nya vänner är bara nya en väldigt kort period och till sist står man ändå där helt solo.

Ja vad gör man då? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

D-d-d-det är det som är frågan! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Ja vad gör man då? [crazy]

Drar en runk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

lskar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar få såna vändpunkter ibland men min omgivning drar ned mig på jorden igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Drar en runk.

Låter maskulint och och äckligt. Föredrar att vara kvinnlig i detta.

Mawns:

WEEEEEEED WÖWÖWÖWÖ.. lskar dig

Weed är så trist månsipånsen.

Harpya:

Brukar få såna vändpunkter ibland men min omgivning drar ned mig på jorden igen.

Vadå ner på jorden, där är vi väl alla mer eller mindre. Du kanske menar att du dras tillbaka till ditt gamla jag med gamla tankegångar och levnadssätt? Vad tråkigt. Då utvecklas du ju inte alls. Hur mår du egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Du kanske menar att du dras tillbaka till ditt gamla jag med gamla tankegångar och levnadssätt?

Jo jag syftade på det.

Dåren:

Vad tråkigt. Då utvecklas du ju inte alls.

Nej jag har insett det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Nej jag har insett det.

Vad anser du att man ska göra i den situationen då? Det är osunt att tvingas tillbaka men man kan inte vara framåt hela tiden heller. Balans är nyckeln till allt, dock är den stört svår att hitta. Lite svårare än Fisk, fågel eller mitt emellan.

Kukelikakan:

ere ln lr?? :pp

Hej Emil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Hej Emil.

Tja LN, hur e läget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vad anser du att man ska göra i den situationen då?

Jag arbetar på att tvinga mig till att klippa banden till det förflutna och min gamla personlighet. Jag har som små sekvenser i huvudet som jag kunde känna när livet var som du beskrev det och jag försöker att komma tillbaka dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag arbetar på att tvinga mig till att klippa banden till det förflutna och min gamla personlighet. Jag har som små sekvenser i huvudet som jag kunde känna när livet var som du beskrev det och jag försöker att komma tillbaka dit.

Men att klippa banden betyder ju också att bryta kontakt med familj. Familjen är det viktigaste vi har. What 'bout that?

Kukelikakan:

Tja LN, hur e läget?

Diskuterar livsfrågor i den här tråden. Du får gärna vara ontopic. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Diskuterar livsfrågor i den här tråden. Du får gärna vara ontopic. [smile]

Nä känner inte för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Men att klippa banden betyder ju också att bryta kontakt med familj. Familjen är det viktigaste vi har. What 'bout that?

Jag håller redan på att försvinna från pappa. Han är i princip den enda jag har i min närhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag håller redan på att försvinna från pappa. Han är i princip den enda jag har i min närhet.

Är det en bra eller dålig sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Är det en bra eller dålig sak?

Det är nog en bra sak.


   
SvaraCitera