Aviseringar
Rensa alla

Vändpunkter, insikter etc


Ämnesstartare

fattar liiite hur du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Weed är så trist månsipånsen.

Det är vad man gör det till. Du glömde att Carl Sagan och rymden också finns med i bilden. och att jag skrev lskar dig.

</3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Sen finns det ingenting kvar för nya vänner är bara nya en väldigt kort period och till sist står man ändå där helt solo.

holy cow. jag har alldeles för dåligt minne för att kunna dra såna här insikter.

onT: då går man till Xibalba.

Dold text: ps. häng mer @irc plz ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man gör det man vill. [smile]


   
SvaraCitera

Man bevisar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det är vad man gör det till. Du glömde att Carl Sagan och rymden också finns med i bilden. och att jag skrev lskar dig.

</3

åh förlåt blev så chocked av all luv så visste inte vad jag skulle göra <3<33<33<3<<3<33<<3<3

variabel:

holy cow. jag har alldeles för dåligt minne för att kunna dra såna här insikter.

Vadå dåligt minne? [bigsmile]

Dekadent:

Man gör det man vill. [smile]

Ja?

honolulu:

Man bevisar det.

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Ja?

Så vad är poängen med tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Så vad är poängen med tråden?

Vuxenpoäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vuxenpoäng.

Ah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vadå dåligt minne?

jo, jag skulle aldrig lyckas komma ihåg flera relationsavslut pga olika anledningar blabla kan inte skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jo, jag skulle aldrig lyckas komma ihåg flera relationsavslut pga olika anledningar blabla kan inte skriva.

Minnet har väl inte särskilt stor roll i det, eller... Det är bara att känna efter, titta tillbaka lite och se på mönster. Jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Minnet har väl inte särskilt stor roll i det, eller... Det är bara att känna efter, titta tillbaka lite och se på mönster. Jag vet inte.

[crazy] där är problemet. men hur påverkar det här dig idag? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

[crazy] där är problemet. men hur påverkar det här dig idag? [cute]

Egentligen ska det inte påverka alls över huvud taget eftersom det är så otroligt minimalt och oväsentligt i vårat enorma medvetande. Men rent fysiskt och alldagligt påverkar det mig ju ganska mycket eftersom det är just det som är i fokus för mig just nu.
Samtidigt som massa andra löjliga saker som hur andra personer i vardagen ser på mig och om jag vill identifiera mig med deras bild av det och/eller om jag lever upp till den bilden eller ej. Är jag någon/något alls?
Svar: Ja, jag är allt. Nej, jag är ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Samtidigt som massa andra löjliga saker som hur andra personer i vardagen ser på mig och om jag vill identifiera mig med deras bild av det och/eller om jag lever upp till den bilden eller ej. Är jag någon/något alls?

du måste se Synecdoche New York (två gånger för att fatta :P), den handlar mycket om det. typ hur bilden av andras syn på en påverkar och hur det finns en gräns i självreflektionen. en av de bästa filmer jag sett, troligtvis tvåa efter the fountain [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

en av de bästa filmer jag sett, troligtvis tvåa efter the fountain

Åh, då ska jag definitivt se den.


   
SvaraCitera