Aviseringar
Rensa alla

Vänner?


Ämnesstartare

Det här börjar kännas väldigt jobbigt! Jag flyttade hit för snart ett år sedan, och har fortfarande inte lyckats hitta några vänner att umgås med. Visst har jag de i klassen jag kan umgås med ibland. Men det är bara om det skall vara någon fest och de skriver i vår klass facebook-sida. Annars umgås jag aldrig med någon annan. Jag vet inte hur man gör.

Hur gör man? Jag känner mig så dum! [chocked]


   
Citera

Var är "hit"?


   
SvaraCitera

Pluggar du på högskola/universitet?


   
SvaraCitera

... vet inte heller hur man gör [blush] Flyttade för två år sedan.


   
SvaraCitera

Bytte klass och skola förra året. Var med på deras klassfrst i början av året men efter det har jag i bästa fall haft ngn att äta med, när de inte ljuger för mig och aktivt försöker bli av med mig :)))))) älskar mogenheten hos året yngre människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Var är "hit"?

I Dalarna

mrman:

Pluggar du på högskola/universitet?

Jo jag pluggar på högskolan.


   
SvaraCitera

passaro:

Var är "hit"?

Motsats till "dit" typ!?

GulOchFulRimmar:

I Dalarna

I småland också, förjävla konstigt att aldrig göteborgare har hört det. [shake]


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Jo jag pluggar på högskolan.

Jag tycker att det var lättare att hitta vänner som man passar ihop med i gymnasiet jämfört med högskolan. Har väll inga vänner som jag umgås speciellt mycket med på högskolan. Men jag har inte flyttat så har samma gammla vänner kvar [smile]
Har dock endel nätvänner också [bigsmile]


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

I Dalarna

falun antar jag?
försök att gå ut på kvällarna, lr t.ex hänga i borlänge nu när det är festivaler och sånt.

dalmasar är goda.


   
SvaraCitera

Så jävla svårt är det väl inte å fråga om någon vill ta en fika, eller äta ute [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Så jävla svårt är det väl inte å fråga om någon vill ta en fika, eller äta ute

Jo jag frågade, men fick inget svar. Så jag antar att de inte hon gillade mig. Jag har alltid haft svårt att klicka med folk. När man pratar i skolan har jag svårt att komma på något att prata om, därför känns det dumt att ta en fika. Man vill ju inte vara till besvär. Ingen som lixom känns avslappnat att hänga med, det känns alltid spänt.


   
SvaraCitera

Kom hit så bjuder jag på lunch [wink]


   
SvaraCitera

Är du nyfiken gul?


   
SvaraCitera

jobba på självförtroendet då


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

I Dalarna

inte konstigt du inte hittar nån vettig att vara med då. i Dalarna bor bara äckel


   
SvaraCitera