Aviseringar
Rensa alla

Vänner


Ämnesstartare

För ett år sedan flyttade jag till Lund för att plugga. Jag hade höga förväntningar på hur kul studentlivet skulle vara.
Problemet är att jag nästan inte lärt känna några vänner. Jag har två stycken som jag umgås med privat, problemet är att vi är väldigt olika. Jag är väldigt rastlös och gillar att festa, de vill aldrig gå ut, utan sitter hellre hemma och pluggar.
Jag har en underbar pojkvän i min gammla stad vilket jag ser som ett hinder när det gäller att hitta nya vänner, eftersom man inte kan flörta sig till killkompisar på samma sätt som man kan när man är singel.

Någon som har ett bra förslag på hur jag ska lära känna fler? Jag är redan engagerad i studentnation, men även där känner jag att de människorna inte riktigt är min typ.


   
Citera

flirta dig till killkompisar?

Dom ska väl gilla dig för att du är du och inte för att du får dom att tro annat? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan flirta på olika sätt, det är skillnad på att flirta och ragga. Många man flirtar med visar det sig ju snabbt att man inte passar ihop med mer än som vänner, och om man inte strulat eller nått, så kan man vara vänner


   
SvaraCitera

Lund är en ondskefull stad du borde aldrig flyttat hit.


   
SvaraCitera

Ska aldrig flytta till Lund : )


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Ska aldrig flytta till Lund : )

Bra fly medan du kan.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

Bra fly medan du kan.

Vadå fly?


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Vadå fly?

javene


   
SvaraCitera

tänkte fel.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

javene

Chickfactor:

tänkte fel.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera