Aviseringar
Rensa alla

vänner


Ämnesstartare

att ha vänner som inte bryr sig om en längre! som man känt hela livet, som plötsligt inte hör av sig på en födelsedag. ingenting har hänt, man har inte varit elaka mot varandra, man är bara ingenting längre. blir ledsen över sådant.. är det någon som haft liknande vänner


   
Citera
Ämnesstartare

ah, har haft sådana "vänner" .,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah, har haft sådana "vänner" .,

vi har inte hörts på 3 månader, men det är därför jag inte har varit på topp. de kanske tänker att jag skiter i dem, men kan de inte tänka utanför boxen någon gång? måste man bara skita i någon så fort den är lite frånvarande.. som man känt hela sitt liv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes har haft liknande vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så svart eller vitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah, har haft sådana "vänner" .,

Pendulum:

yes har haft liknande vänner.

hur reagerade ni osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. det rinner ut i sanden ibland.

återuppta kontakten?

hänt ganska ofta för mig att bara för man inte hör av varandra så är det slutet för vänskapen, men vafan det är väl inte oförståeligt att saker kommer emellan och man går in i sig själv i en period. fast har vänner som alltid finns där även efter flera månaders tystnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vi har inte hörts på 3 månader, men det är därför jag inte har varit på topp. de kanske tänker att jag skiter i dem, men kan de inte tänka utanför boxen någon gång?

alltså åhh, vad elakt. vad händer om du kontaktar någon av dom nu då? eller det kanske du inte vill... efter en längre tid har man ju inget att säga kanske, så är det för mig iaf. dom blir som främlingar, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

återuppta kontakten?

ja.. men känner mig fortfarande besviken över att de skiter i en så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes har också haft såna vänner. Helt random börjar dom bete sig konstigt och slutar höra av sig. Utan nån anledning, antar att det kan bero på att folk ändras eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja.. men känner mig fortfarande besviken över att de skiter i en så lätt.

har de frågat dig någon gång hur du mår, eller har de bara skitit att höra av sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså åhh, vad elakt. vad händer om du kontaktar någon av dom nu då? eller det kanske du inte vill... efter en längre tid har man ju inget att säga kanske, så är det för mig iaf. dom blir som främlingar, typ

jo kanske vi får se.. men typ komma ifrån grejen att man inte eg är något man bryr sig om. men de är inte mina närmsta vänner.. så om jag tog upp relationen igen så kanske det inte är hela världen om den är inte är idealisk.. I dunno. alltså jag har ju flyttat till min barndomsstad ganska nyss så detta är mina barndomsvänner som är kvar.. blir så sjukt ensamt utan dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja.. men känner mig fortfarande besviken över att de skiter i en så lätt.

förstår det, kasst ju. har en specifik kompis som man verkligen måste höra av sig till hela tiden, fast nu har jag slutat med det och om jag nu skulle höra av mig till henne skulle hon antagligen vara jättesur och försöka straffa en genom att hålla en utanför hennes liv totalt, inte för att hon vill utanför att hon vill bevisa någon poäng. tycker det är galet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, har/hade


   
SvaraCitera
Åtta

Så är det med nästan alla mina vänner. Dock får jag nog skylla mig själv, då jag inte precis ansträngt mig för att hålla kontakten med dem. Egentligen så är det nog bara ett fåtal som jag faktiskt saknar.


   
SvaraCitera