Aviseringar
Rensa alla

Vänner


Ämnesstartare

Hur ofta träffar ni era vänner? Vad brukar ni göra när ni träffas? Prata mest eller göra andra saker? Tell me 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

ca 1-2 gr/året. Vissa lite oftare. En träffar jag kanske 2 gånger/kvartalet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi brukar gå runt, och ibland sitta ner.. Typ dricka en massa kaffe. Och så pratar vi ganska mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ca 1-2 gr/året. Vissa lite oftare. En träffar jag kanske 2 gånger/kvartalet.

Varför så sällan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Hur ofta träffar ni era vänner? Vad brukar ni göra när ni träffas? Prata mest eller göra andra saker? Tell me 🙂

Beror på vilka vänner.
Bor långt ifrån de flesta nu så de närmsta träffar jag kanske var tredje månad.[sad]
Resten vet jag inte.

Vi brukar prata, se på film, gå ut på krogen, göra något som vi har gemensamt (har tex en fotograferingsgalen kompis, så vi brukar ha fotosessioner och gå fotopromenader), laga mat, bygga kojor, hoppa studsmatta, gå på upptäcktsfärd, rita, musicera osv.
Det beror lite på vad som finns att göra och vilken/vilka kompis/ar jag umgås med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje/varannan månad. Typ umgås bara. Med eller utan alkohol i bilden. Helst med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Varför så sällan?

Bor långt ifrån dem. De som bor närmast bor sisådär 20 mil bort, de som bor längst bort bor sisådär 70 mil bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Träffar min kompis ungefär en gång per kvartal, vill träffas oftare och ha roligt men han brukar inte orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att du är lite väll nyfiken nu[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träffar ca aldrig vänner och umgås hemma. Ska börja med det snart dock, och få dem mario-frälsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffar vän kanske en gång per år i genomsnitt. Vill nog att det sker mycket mer frekvent. Vännen kommer dock att flytta utomlands snart. Känns ej bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

bygga kojor

gör du detta i nuvarande ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

gör du detta i nuvarande ålder

Ja, självklart. Annars hade jag inte skrivit det.
Bygger koja själv ibland också.
Det är mysigt.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ja, självklart. Annars hade jag inte skrivit det.
Bygger koja själv ibland också.
Det är mysigt.[blush]

[blush]


   
SvaraCitera