Aviseringar
Rensa alla

vänner eller tjej?


gulan
Ämnesstartare

Jag har träffat en kille och vi har bra med varandra även fast vi har känt varandra i tre veckor. Det känns rätt med samtidigt lite osäkert med allt. Hans bästa kompis var kär i mig och gillar mig fortfarande. Han vågar inte berätta för honom vad han känner för mig eftersom han är rädd att förlora sina två närmaste vänner då han träffade mig via dom. Jag förstår det och tänker inte tvinga honom välja mellan mig och sina vänner men det börjar bli lite jobbigt. Själv har jag inga känslor för den andra killen( hans bästa kompis) så jag tycker inte att vi ska träffas i smyg. Han vill inte träffa mig utanför min skola eller allmänt plats eftersom han är rädd att nån ska se oss. Jag gillar honom verkligen men vet inte om han är säker på oss och det känns som att det bara är jag som gör allt för att det ska bli bra mellan oss. 


   
Citera

du ser ut EXAKT som en gammal klasskamrat till mig.


   
SvaraCitera

FÄLJ DITT HJÄRTA ROP 


   
SvaraCitera

hehe


   
SvaraCitera
tbfhno

Du borde säga till killen skita i vad de andra kompisarna kan tycka, om de lämnar honom pga att han är ihop med dig så är dom inga riktiga vänner helt enkelt. De måste acceptera att ni gillar varandra!

 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Om hans polare inte kan acceptera vem han väljer att ha ett förhållande med så är det ändå inga bra vänner. Men kan förstå om det skulle kännas jobbigt.


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

NEMI: Om hans polare inte kan acceptera vem han väljer att ha ett förhållande med så är det ändå inga bra vänner. Men kan förstå om det skulle kännas jobbigt.

tbfhno: De måste acceptera att ni gillar varandra!

grejen är att jag och en kille höll på men det var bara< sex sen föll han för mig och då träffade jag hans kompis som jag är med nu, känner mig inte så snäll


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

lex_: du ser ut EXAKT som en gammal klasskamrat till mig.

vad hette hon då?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

gulan:

grejen är att jag och en kille höll på men det var bara< sex sen föll han för mig och då träffade jag hans kompis som jag är med nu, känner mig inte så snäll

fast du kan ju inte direkt rå för hans känslor.. eller?


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

NEMI: fast du kan ju inte direkt rå för hans känslor.. eller?

nej jag antar det men killen jag är med mår också dåligt för det .. Vet inte vad jag ska göra för att han ska kunna vara med mig 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

gulan:

nej jag antar det men killen jag är med mår också dåligt för det .. Vet inte vad jag ska göra för att han ska kunna vara med mig 

om du vill vara med honom, och han vill vara med dig, då är det väll bara att prata om det och hitta något bra. drygt att gå och må dåligt över något som ni båda ändå vill.


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

NEMI: om du vill vara med honom, och han vill vara med dig, då är det väll bara att prata om det och hitta något bra. drygt att gå och må dåligt över något som ni båda ändå vill.

vi har pratat om det men han är rädd att vi ska möta några som vi känner 


   
SvaraCitera

gulan:

vad hette hon då?

Karla.


   
SvaraCitera

lex_:

Karla.

lars åke sven-bengtson 


   
SvaraCitera