Aviseringar
Rensa alla

Vänner Sökes!


Ämnesstartare

Jag har funderat lite och vänner kan man ju aldrig få nog av som det heter...
jag känner mig öppen och skulle vilja prata med nytt folk så jag tänkte att det här kunde bli en tråd där man skriver en sorts ansökan, varför inte liksom?
tanken är att du ska kunna posta specifika önskemål om hur dina vänner ska vara eller hur du är och vilken ålder du vill ha vänner i, tjejer eller killar, musikstilar, klädstilar, allt du söker hos en kompis eller vän och sedan få svar som meddelanden.
För att få igång det här behöver jag ju också lägga in en "ansökan" så här kommer den:

Jag vill ha vänner i eller omkring ljungby, tjejer helst, jag går sällan bra ihop med män / killar.
jag är förlovad så jag vill inte ha något annat än vänner.
Som min vän behöver du inte gilla samma saker som jag, det viktigaste är väl ändå att du ogillar samma saker.. för jag orkar inte ditta och datta om allt jag gillar för det är så lite =)
skojigare att snacka skit om sånt man inte pallar med i såna fall.
jag ogillar: citybrats, killar som tränar, hiphop, att folk tror att R&B är hiphop, att killar är svin i dagens samhälle, andra killar i allmänhet.
jag ogillar även: människor som inte vet vad ödmjukhet är, människor som inte vet när dom ska vara tysta, människor som inte vet vad ordet "Artig" betyder.
jag inser när jag skriver det här att det finns nog inte en brud i det här landet (den här världen?) som ogillar killar som tränar och ganska få som ogillar resten, menmen... detta är nog det jag söker hos en vän om jag ska vara ärlig för jag står inte ut med det...
(det beror på att det mesta av det tyder på att man kanske inte är så värst klurig, enligt MIG men det är inget jag vill tjata om eller tycka att ni ska hålla med om, det är min åsikt, ingen annans)
känner du dig träffad? trodde inte det heller hehe... men kom igen nu och posta ansökningar som fan så hittar ni kanske vänner för livet eller bara nån att ha lite skoj med nån gång ibland, vem vet?
lycka till nu allihop!


   
Citera

Åh, det är faktiskt ett gulligt initiativ. Hoppas tråden inte blir låst pga kontaktannons bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, då kan jag ju skriva direkt nu att jag vill ju inte och kräver inte och TYCKER inte att dom ni snackar med här borde vara några ni träffar i verkliga livet, var nog lite fel av mig att säga i eller omkring ljungby, gör som ni vill men det är nog bäst att hålla avstånd och kanske bara snacka online ett bra tag innan ni träffar den ni pratar med, om ni överhuvudtaget gör det =)
det är inte menat som någon sorts sätt att träffa partners av något slag.


   
SvaraCitera

=/


   
SvaraCitera

intressant om jag vore tjej [blush]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

[wink][wink]


   
SvaraCitera

Eniroth:

snacka skit

Eniroth:

ödmjukhet

hypocrite much?


   
SvaraCitera

Eniroth:

människor som inte vet vad ödmjukhet är

Eniroth:

citybrats, killar som tränar

Eniroth:

andra killar i allmänhet.

Way to go!


   
SvaraCitera
blum
 blum

Ett fint initiativ, men kontaktannonser är inte tillåtna på Ungdomar.se. Att tillåta en hel tråd med bara kontaktannonser vore därför fel.

Tråd Låst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera