Aviseringar
Rensa alla

Vänner som aldrig vill hitta på något?


Ämnesstartare

hej, finns det någon mer än jag som har tråkiga vänner? Min ena väninna vill åka till ett äventyrsbad och bada. Och min andra vill aldrig göra någonting bara plugga. och en annan vän till mig bara umgås med massa blattar och med hennes man, INGEN vill göra någonting normalt med mig som att shoppa och festa och skratta åt roliga människor (det är mina intressen). Förutom min bästa väninna som bor 30 mil ifrån mig!

Jag tycker inte om detta eftersom att jag är normal och alla i min närhet är konstiga!


   
Citera
Ämnesstartare

det kanske e du som e för tråkig för att umgås me, har du tänkt på de?


   
SvaraCitera

Skaffa nya vänner? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske är du som inte är normal. vem vill inte bada liksom?[surprised]


   
SvaraCitera

Nexyia:

De kanske är du som inte är normal. vem vill inte bada liksom?

Eller hur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renegade:

det kanske e du som e för tråkig för att umgås me, har du tänkt på de?

Jo så kan ju också vara fallet, men nu är det så att jag inte är tråkig att umgås med 🙂

Nexyia:

De kanske är du som inte är normal. vem vill inte bada liksom?[surprised]

Hon är inte normal och det kan ju vara kul, men det känns som att jag har viktigare saker att göra än slösa bort min tid på ett äventyrsbad bara.


   
SvaraCitera

var glad att du har vänner istället för att klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meeeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Hon är inte normal och det kan ju vara kul, men det känns som att jag har viktigare saker att göra än slösa bort min tid på ett äventyrsbad bara.

Men skratta åt folk har du tid med?


   
SvaraCitera

Sa ra:

men nu är det så att jag inte är tråkig att umgås med 🙂

Då kanske ditt eget sällskap är tillräckligt


   
SvaraCitera

Ta vara på dina vänner.


   
SvaraCitera

Jag är den tråkige vännen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

var glad att du har vänner istället för att klaga

håller med, du har ju vänner. nåt bra måste de finnas med dom. Du måste ställa upp för dom också. Dom kanske tycker de du vill göra är lika tråkigt. Egentligen tycker jag att de spelar inte så stor roll vad man gör. Bara man gör de med vänner man gillar[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IQFreak:

Men skratta åt folk har du tid med?

[confused] seriöst måste folk här alltid ta det man skriver på allvar? Ja jag älskar att skratta men jag skrattar dem då inte rakt i ansiktet utan diskret med min vän, och inte för att mobba dem eller något. jag känner att jag inte bhöver förklara det här för att jag vet att jag bryr mig liksom inte om ni tror att jag är taskig/whatever. För det är jag inte i verkligheten.. varför undra du förresten?


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Jag är den tråkige vännen.[smile]

äventyrsbadarn, den som inte vill hänga med svenskar eller pluggisen?[smile]


   
SvaraCitera