Aviseringar
Rensa alla

Vänner som aldrig vill hitta på något?


isola:

äventyrsbadarn, den som inte vill hänga med svenskar eller pluggisen?[smile]

Känner inte igen mig i någon av grupperna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då kanske ditt eget sällskap är tillräckligt

Kan du seriöst dra härifrån med dina negativa kommentarer? har du inget bättre för dig än att skriva nedsättande till andra ?

Nexyia:

håller med, du har ju vänner. nåt bra måste de finnas med dom. Du måste ställa upp för dom också. Dom kanske tycker de du vill göra är lika tråkigt.

Haha jag har inte ens påstått det, mina vänner är roliga och snälla och självklart finns det något bra med dom [confused] ja jag vill nog påstå att jag ställer upp för dem. Ja men isåfall är det dom som är tråkiga, mm visst kan jag vara tråkig i andras ögon.. då är jag väl det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

seriöst måste folk här alltid ta det man skriver på allvar?

Förstod vad du menade.

Sa ra:

Hon är inte normal och det kan ju vara kul, men det känns som att jag har viktigare saker att göra än slösa bort min tid på ett äventyrsbad bara.

Sa ra:

varför undra du förresten?

Därför att du skriver att du har viktigare saker än att bada med din vän.
Att bada med din vän är väl ändå att umgås.
Hur ska du kunna umgås med någon om du har viktigare saker?


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Känner inte igen mig i någon av grupperna.[sad]

Du är så tråkig att du inte ens kom med på listan tydligen[sad]


   
SvaraCitera

isola:

Du är så tråkig att du inte ens kom med på listan tydligen[sad]

Mm svårroad. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IQFreak:

Därför att du skriver att du har viktigare saker än att bada med din vän.
Att bada med din vän är väl ändå att umgås.
Hur ska du kunna umgås med någon om du har viktigare saker?

hon är dysfunktionell, du fattar liksom inte för du har inte hört bakgrunden till det hela. Ja det kan vara att umgås. Jag har i detta fallet viktigare saker att göra som att plugga, om hon hade frågat om jag ville shoppa ist hade jag gjort det för jag känner att det ger mig mer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

ja jag vill nog påstå att jag ställer upp för fem. Ja men isåfall är det dom som är tråkiga, mm visst kan jag vara tråkig i andras ögon.. då är jag väl det då.

jaa men dåså.


   
SvaraCitera

Sa ra:

om hon hade frågat om jag ville shoppa ist hade jag gjort det för jag känner att det ger mig mer..

Bada efter att ni shoppat då, eller bada en dag och shoppa en annan.
Man får ju kompromissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nexyia:

jaa men dåså.

Men dåså vad? att jag var tråkig? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förra helgen frågade hon om jag ville shoppa, visst sa jag då men sen bara struntade hon i det för hon hade inte tid eller hon skulle plugga sa hon. Vad fan ska jag bry mig om att följa med henne till äventyrsbadet och "kompromissa" när hon själv bryter sina löften...


   
SvaraCitera

Mina vänner som bor i närheten vill ej se på film med mig för de somnar till film[cry]


   
SvaraCitera

saturn:

Mina vänner som bor i närheten vill ej se på film med mig för de somnar till film

Peta på dem, eller "råka" spill lite dricka på dem.


   
SvaraCitera

isola:

Peta på dem, eller "råka" spill lite dricka på dem.

Alltså jag har inget stort problem med att de somnar, det är dem som säger att filmtittande är tråkigt eftersom de somnar och därför inte vill


   
SvaraCitera

saturn:

Alltså jag har inget stort problem med att de somnar, det är dem som säger att filmtittande är tråkigt eftersom de somnar och därför inte vill

Knasigt.
Låt de välja film, som ni kollar på mitt på dagen.


   
SvaraCitera

isola:

Låt de välja film, som ni kollar på mitt på dagen.

Hjälper ej. Eller de höll sig vaka när vi kollade på svensk ungdomsfilm typ, men skippr nog det alltså. Och vill de inte, så vill de inte [smile]


   
SvaraCitera