Aviseringar
Rensa alla

VÄNSKAPS ANNONS / VÄN SÖKES !!


Tänkte att jag kunde bli din vän, men är tydligen inte tillräckligt gammal [sad]


   
SvaraCitera

Erram:

Jag tycker ochså det är synd , jag skulle såå gärna byta stad till GBG faktiskt [wink]

Tevepro menade Stockholm tror jag. [blush] (BTW så kan du prova citera-knappen för att svara på meddelanden. [cute])


   
SvaraCitera

Erram:

Tycker om att sjunga , dock jag kan inte bedömma min egna röst

Du har aldrig fått detta bekräftat utav andra någon gång sedan du blev vuxen då? [cute]


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

Jag tycker inte om att sjunga inför andra , lite för blyg.
Men nix har inte fått det bekräftat än
men men ... [smile]


   
SvaraCitera

Erram:

Jag tycker inte om att sjunga inför andra , lite för blyg.

Inte ens om detta sker förinspelat så att säga där ingen ser dig?


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

Svar till: Jo det kan funka [bigsmile]


   
SvaraCitera

Erram:

Svar till: Jo det kan funka

Du får gärna spela in en liten snutt och lägga upp på soundcloud eller dylikt, på så vis kan vi här på forumet avgöra hur det låter, varje vecka tycker jag att sådana trådar skapas numera. [cute]

Och som Ensamvargen tidigare skrev så underlättar det enormt för oss du skriver till om du använder funktionen för att citera text. Detta görs enkelt genom att markera texten i inlägget som du vill svara direkt på och sedan klicka på "Citera", den blå ikonen med vit text sydöst i varje inlägg.

[smile]


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

S3ON:

Du får gärna spela in en liten snutt och lägga upp på soundcloud eller dylikt, på så vis kan vi här på forumet avgöra hur det låter, varje vecka tycker jag att sådana trådar skapas numera. Och som Ensamvargen tidigare skrev så underlättar det enormt för oss du skriver till om du använder funktionen för att citera text. Detta görs enkelt genom att markera texten i inlägget som du vill svara direkt på och sedan klicka på "Citera", den blå ikonen med vit text sydöst i varje inlägg.

Ja , det hade vart gö kul [bigsmile].
Även om min röst kanske "låter som ogräs" xD
kanske det ee värt ett försök?

Tryckte på knappen nu [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Erram:

kanske det ee värt ett försök?

Ja, körrr!! [wink]


   
SvaraCitera
Erram
Ämnesstartare

S3ON:

Ja, körrr!!

Det finns en sida ochså som man kan lägga upp sin musik/låtar på.
www.ViMusiker.Se [smile] en plats för okända musiker [wink]


   
SvaraCitera

Erram:

en plats för okända musiker

Ligger inte en stor del utav intresset att bli stor och berömd för det man producerar då? [wink]


   
SvaraCitera

Handlar du på Ica?


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Handlar du på Ica?

[badgrin]


   
SvaraCitera

vill också ha kompisar
bor inte i gbg [sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Fin avatar du har.


   
SvaraCitera