Aviseringar
Rensa alla

Vänsterextremisterna blev ägda och skämde ut sig i år igen


Ämnesstartare

Man kan ju inte annat än skratta, igen. Vad jag har läst kom de inte ens nära marschen, som som vanligt kunde fortsätta på ett fredligt sätt.

Så frågan är, vad har ni uträttat denna gång? Förutom att övertyga folket att det inte är salem-marschen som är faran, utan dessa vänsterdrägg som kommer för att bråka.

Frågan är också hur mycket förstörelse det har kostat samhället detta år, förutom de 6 miljoner kronorna för polisinsatserna. Hur många glasrutor, bilar förstördes?


   
Citera
Ämnesstartare

Jonte6:

Man kan ju inte annat än skratta, igen. Vad jag har läst kom de inte ens nära marschen, som som vanligt kunde fortsätta på ett fredligt sätt.

Var har du läst detta? Marschen verkar alltid gå till på ett fredligt sätt. Men på centralstationen och på pendeltåget hem är det andra regler. Men du var ju uppenbarligen inte där.

Jonte6:

Så frågan är, vad har ni uträttat denna gång? Förutom att övertyga folket att det inte är salem-marschen som är faran, utan dessa vänsterdrägg som kommer för att bråka.

Vänsterdräggen kommer inte för att bråka, de kommer för att visa sin avsky mot nazisterna.

Jonte6:

Frågan är också hur mycket förstörelse det har kostat samhället detta år, förutom de 6 miljoner kronorna för polisinsatserna. Hur många glasrutor, bilar förstördes?

Fråga någon som vet. Du verkar ju ha en bra källa.


   
SvaraCitera

HappyEnd:

Marschen verkar alltid gå till på ett fredligt sätt. Men på centralstationen och på pendeltåget hem är det andra regler.

Vi hade polisen med oss överallt helt på egen vilja, vi hade jättetrevligt och inget våld kunde ses av mig.

Jonte6:

Frågan är också hur mycket förstörelse det har kostat samhället detta år, förutom de 6 miljoner kronorna för polisinsatserna. Hur många glasrutor, bilar förstördes?

Mindre än förra året iaf tror jag [smile] Många kom inte ens fram och NMR verkar knappt ha genomfört sin grej. Det enda jag har läst är att dom tänt eld på papperskorgar och containrar bredvid en skola och förnedrats rejält av polisen.

Polisen var jävligt duktig idag av vad jag såg. Beröm ska dom ha! Bråkstakarna hölls jävligt kort och tilläts inte ens komma fram, man slog in dom på bussar och tåg och körde dom långt åt helvete [bigsmile][love]

Dessutom var poliserna som var med oss jättetrevliga, vi hade kul ihop.
Polisen gillar inte stökiga grupper och är trötta på vänsterdemonstrationen, vilket framkom av poliser på tåget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HappyEnd:

Var har du läst detta?

Sökte på Salem på sesams nyhetssök.

HappyEnd:

Vänsterdräggen kommer inte för att bråka

Tror jag inte en sekund på.


   
SvaraCitera

Illa. Hade i alla fall hoppats på någon bruten näsa eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förjävla dåligt att så få dök upp, särskilt med tanke på mordförsöket, förstörandet av Cyklopen och misshandels av RS:are bara några dagar tidigare.


   
SvaraCitera

Vad hände med dom 10.000 SAC-medlemmarna Asdor? Å era föräldrar? Gick det lite fel någonstans?

Det lönar sig att ha bra kontakt med polisen.


   
SvaraCitera

Högerpacket skämde ut sig i form av mordförsök. Fast det ska vi inte bry oss om, sscchhh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asdor sitter nog i en cell med pepparspray i fejjat nu. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja vänstern, Hoppas någonting pajade iaf.
RÖJ RÖJ RÖJ RÖJ!


   
SvaraCitera

Eran promenad är värdelös. Kolla vad mycket sympati och uppmärksamhet de får i tidningarna!


   
SvaraCitera
sincan

Hur blir man förnedrad när man inte ens är där?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Otroligt att nazzarna är glada fast än de var mindre än någonsin! 500 pers max!

Och vars fan var ni inne i stan ikväll? Ni existerade inte! Vi hade mobbar och spotters fan överallt i hela Stockholm!

Stockholm - Nazifri zon!


   
SvaraCitera

Vi är inte ute efter att slåss med dig asdor.. Det är dags att inse.
Frågan är vad som hände med din misshandel av mig och andra..

180 led X 4 = 720 personer. Det var vi.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera