Aviseringar
Rensa alla

vänsterfolk, vilket parti är det största hotet mot svensk politik?


Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Inte heller den knappen speglar min åsikt. Det borde funnits en knapp typ - Den rödgröna röran och vänsterextremister är största hotet!

fast den här tråden har inte med dig att göra. du är inte en av de personer vars åsikt jag är intresserad av.


   
SvaraCitera

player one: anser du inte att alliansen är ett hot så finns det ett alternativ även för dig, närmare bestämt "är höger-person/heil hitler/särskoleknappen".

lol var du seriös med det där?

Hjärta


   
SvaraCitera

player one: fast den här tråden har inte med dig att göra. du är inte en av de personer vars åsikt jag är intresserad av.

Diskriminering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

lol var du seriös med det där?

Hjärta

ja, det är precis det som är ändamålet med nämnda knapp. jag är inte intresserad av vad borgare tycker i denna fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Diskriminering?

stackars, blev du kränkt nu?


   
SvaraCitera

player one: jag är inte intresserad av vad borgare tycker i denna fråga.

Tycker du på fullaste allvar att bara för att man inte anser att alliansen är det största hotet så är man borgare?Skeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera

player one: stackars, blev du kränkt nu?

Tråd anmäld!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker du på fullaste allvar att bara för att man inte anser att alliansen är det största hotet så är man borgare?Skeptisk

Hjärta

nej, men om man inte ser alliansen som ett hot från första början så är man borgare. och frågeställningen vänder sig inte till borgare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Tråd anmäld!

för vad, exakt?


   
SvaraCitera

player one: nej, men om man inte ser alliansen som ett hot från första början så är man borgare.

Med andra ord så är oliktänkare enligt dig "borgare". Känns lite som NiklasW-nivå detta.

Rullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Med andra ord så är oliktänkare enligt dig "borgare". Känns lite som NiklasW-nivå detta.

Rullar ögonen

Hjärta

vad vill du ha sagt? att jag borde ha inkluderat alternativ anpassade för alliansens anhängare i en tråd där jag specifikt vill få reda på vad personer på vänsterkanten tycker?


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Ingetdera! Det största "hotet" sker ute på gator och torg när ex SVP och SD har sina torgmöten. SVP ger jag inte mycket för men det är ju beklagligt att inte SD kan få ha sina torgmöten utan att massa motdemonstranter ska skrika och gapa och kasta både det ena och det andra.

Så det största hotet kommer väl från vänstern/extremvänstern. Misstänker att även polisen som ska se till att ordning råder vid torgmötena har samma åsikt.

Btw, varför har du inte med den rödgröna röran som alternativ?

Eller att barnfamiljer blir attackerade av nazister/sdare/svpare Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Kudhos

dålig stämning i den här tråden.

Väljer att avstå från att rösta.


   
SvaraCitera

tror inte vänstern är så mycket bättre. S dominerar ju.

särskoleknappen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
tror inte vänstern är så mycket bättre. S dominerar ju.

särskoleknappen 

s och m är väldigt lika allt som allt, men om det är alternativen man har att välja mellan så får man väl fokusera på skillnaderna, och där är s klart bättre. frågeställningen lämpar sig inte riktigt för ett "alla alternativ är skit"-alternativ.


   
SvaraCitera