Aviseringar
Rensa alla

Vänsterprassel, rätt/fel - varför då?


Paseo

Nachac:

Du är ingen dålig människa, få inte för dig det.

Tja, jag uppskattar att du säger så i alla fall


   
SvaraCitera
mynona

Vad som är fel är att svika någon, och de lögner som innebär skadat förtroende. traditionellt har svek symboliserats genom sex. Om man har ett öppet förhållande, är relationsanakrist elr dylikt är man endast otrogen om man döljer sina sexäventyr, inte annars


   
SvaraCitera

Paseo:

hmm nä, det gjorde han nog fan inte. när jag frågade honom svarade han med att han inte kan va otrogen då vi inte är tillsammans. så ah. ok då. men jag lovade.

Någon som svarar så är verkligen inte värd dig. Varför skulle han vilja få  dig att inte vara med någon när han själv uppenbarligen inte resonerar på samma sätt? Nu är det du som träffar vettiga killar som respekterar dig i fortsättningen!


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Någon som svarar så är verkligen inte värd dig. Varför skulle han vilja få  dig att inte vara med någon när han själv uppenbarligen inte resonerar på samma sätt? Nu är det du som träffar vettiga killar som respekterar dig i fortsättningen!

man accepterar den kärlek man tror man förtjänar. man måste älska sig själv först osv. hoppas dock på en bra framtid. finns ju 1 underbaring, dock tråkig att vänta på. tack för omtanken.


   
SvaraCitera
Klauss
Ämnesstartare

Intressanta inlägg!
Tack för det, och för att ni stöttar varandra!


   
SvaraCitera