Aviseringar
Rensa alla

Vänta?


Gifted
Ämnesstartare

Scenario: Du har träffat en trevlig, nice person (som är äldre än 20), men som är oskuld. Hur länge ungefär skulle du vänta från att "det är officiellt ni" tills att ni har sex?


   
Citera

vafan, 23 dagar & 4 min o sen kör du vare sig hon vill eller inte? [tard]


   
SvaraCitera

Om jag gillar personen hade jag nog kunnat vänta ett tag, orka pressa någon


   
SvaraCitera

Du som är matematiker kan väl tillämpa någon flashig formel?


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Du som är matematiker kan väl tillämpa någon flashig formel?

duh,d är ju en potensekvation om du inte visste d[n]så får du derivera och få fram maxvärdet på x antal dagar eller min värdet om du vill köra på så snabbt som möjligt.[y]


   
SvaraCitera

Det skulle aldrig bli "officiellt vi" och jag skulle inte vänta


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Stephen:

Om jag gillar personen hade jag nog kunnat vänta ett tag, orka pressa någon

Precis. Men vad är överkomligt? Det finns ju gränser. Jag menar, mitt första förhållande tog 3 månader ca, och då var vi bara 17... och båda oskulder.

Har talat med en god vän, som säger att man skall testa bilen först innan man köper den, och det var väl lite det som gällde i mitt senaste förhållande.

Pickaboo:

Du som är matematiker kan väl tillämpa någon flashig formel?

Tillämpad matematik är inte min grej, dessvärre.


   
SvaraCitera

Om det inte är du som är oskuld så får du låta henne eller honom bestämma! Du kan ju fan inte våldta människan bara för att "nu har det gått ... många dagar, nu ska vi knulla!"

P.s. Jag skulle nog säga några veckor[censur] D.s.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

hellen:

Om det inte är du som är oskuld så får du låta henne eller honom bestämma!

Såklart!

hellen:

Du kan ju fan inte våldta människan bara för att "nu har det gått ... många dagar, nu ska vi knulla!"

Givetvis! Jag skulle aldrig pusha en människa till sådant.
Men man kan ju självklart känna en vilja också. Jag skulle aldrig stanna kvar i ett förhållande där personen bestämt sig för inget sex innan äktenskapet, t.ex. Det skulle aldrig hålla.

Det är mer vid vilken tidpunkt ca där det börjar bli seriöst frustrerande/konstigt... Ett år utan att man sett varandra nakna, t.ex skulle jag betrakta som ytterst ovanligt, och jag skulle definitivt undra vad det berodde på, ty det är ju inte normalt.


   
SvaraCitera

Gifted:

Jag skulle aldrig stanna kvar i ett förhållande där personen bestämt sig för inget sex innan äktenskapet, t.ex. Det skulle aldrig hålla.

Nej jag förstår vad du menar! Själv är jag en mycket kåt människa och skulle nog inte kunna eller orka vänta mer än 1 - 2 månader! Jag kan ju iofs inte riktigt förstå att vänta tills man är 20 så hon är nog ganska olik mig[crazy]


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

hellen:

Själv är jag en mycket kåt människa och skulle nog inte kunna eller orka vänta mer än 1 - 2 månader!

Nej, precis!

hellen:

Jag kan ju iofs inte riktigt förstå att vänta tills man är 20 så hon är nog ganska olik mig

Ah, hon har väldigt kontrollerande föräldrar, och har inte haft någon annan pojkvän än mig. Hon har aldrig varit på krogen, jag misstänker att hon inte sovit över borta hos någon heller, och tja, väldigt paranoid av sig i allmänhet...


   
SvaraCitera

Gifted:

Ah, hon har väldigt kontrollerande föräldrar, och har inte haft någon annan pojkvän än mig. Hon har aldrig varit på krogen, jag misstänker att hon inte sovit över borta hos någon heller, och tja, väldigt paranoid av sig i allmänhet...

Oj! Oj! Oj! Stackars människa! Hon vet ju inte vad hon missar. I mina öron låter det som ditt uppdrag är att leda henne ner mot helvetet. Hon behöver lite värme!


   
SvaraCitera

Gifted:

Hur länge ungefär skulle du vänta från att "det är officiellt ni" tills att ni har sex?

Gifted:

Ah, hon har väldigt kontrollerande föräldrar, och har inte haft någon annan pojkvän än mig. Hon har aldrig varit på krogen, jag misstänker att hon inte sovit över borta hos någon heller, och tja, väldigt paranoid av sig i allmänhet...

men gradvis, herregud människan har antagligen aldrig fått en kram låter det som.Var försiktig med henne,hon låter muslimsk


   
SvaraCitera

p14


   
SvaraCitera

Gifted:

Scenario: Du har träffat en trevlig, nice person (som är äldre än 20), men som är oskuld. Hur länge ungefär skulle du vänta från att "det är officiellt ni" tills att ni har sex?

Varför vänta ALLS?


   
SvaraCitera