Aviseringar
Rensa alla

Väntar på att bli sårad, sj?


Ämnesstartare

Skräckspel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggmackor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

insekt:

väntar

Vad/vem är det som ska såra dig?


   
SvaraCitera

Väntar på lite mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vad/vem är det som ska såra dig?

2 män & en kompis


   
SvaraCitera

Väntar på att jag ska orka resa mig ur stolen och gå från jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Väntar på att jag ska orka resa mig ur stolen och gå från jobbet.

Eller så gör man som jag och bor på jobbet[y]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Eller så gör man som jag och bor på jobbet[y]

Varför då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Varför då?

För att jag måste... och det är fan så mycket enklare, hade nog inte orkat med ett vanligt 8-16 jobb måndag till fredag, upp varje dag, till o från jobbet i rusningstrafik... hade nog gått in i väggen, haha


   
SvaraCitera

Storchen84:

För att jag måste... och det är fan så mycket enklare, hade nog inte orkat med ett vanligt 8-16 jobb måndag till fredag, upp varje dag, till o från jobbet i rusningstrafik... hade nog gått in i väggen, haha

Intressant. Jag hade nog nästan funnit det bekvämt att bo på jobbet. Om jag hade kunnat få ta över nåt utav de mindre mötesrummen, sätta lås på dörren och inreda som jag själv ville hade jag fan varit på. Hade kunnat sova längre på morgnarna. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Om jag hade kunnat få ta över nåt utav de mindre mötesrummen, sätta lås på dörren och inreda som jag själv ville

Påminner lite om hur jag har det - för att inte nämna att detta bara gäller i 2 veckor, sen är jag ledig 2 veckor så håller jag på så året om... förutom när jag tar semester förståss[crazy]

MEN - min arbetsdag är på 10.6 timmar + 7 dagar i veckan för att kompensera det här med att "bara" jobba 2 veckor åt gången...

Dags att överväga yrkesbyte?[bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar på att få äta middag


   
SvaraCitera

Storchen84:

Dags att överväga yrkesbyte?[bigsmile][wink]

Haha, nja. Jag gillar mitt jobb. Dock jobbar jag också 10 timmar om dagen rätt ofta - alldeles för ofta - och jag får bara 5 veckor semester om året som vanligt folk. Det känns inte riktigt rättvist. Dela med dig, kompis? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5 veckor semester om året är väl ok, jag får 25 dagar (eller doh, det räknas kanske som 5 veckor? Har aldrig tänkt på om man räknar en semestervecka som 5 eller 7 dagar - med tanke på att jag jobbar 7 dagar i veckan :P) plus att jag kan välja om jag ska få min övertid i pengar eller i mer betald ledighet... Eftersom jag är så van vid att inte behöva gå upp varje morgon o stressa till jobbet, o sen ta mig hem med alla andra i rusningstrafiken så vet jag dock inte om jag hade velat byta. Det gör faktiskt rätt mycket - iallafall för mig, det där med att inte åka fram och tillbaka dagligen.

Sen så är det ett "medelklassjobb", men jag tycker att det är lite bättre betalt än så... tjänar ju mer än min farsa som haft samma jobb i 15 år... medans jag själv inte jobbat alls i längre än 4 år[bigsmile]


   
SvaraCitera