Aviseringar
Rensa alla

väntar på min döda pojkvän


Ämnesstartare

Hej, jag går nog igenom något av det värsta någon måste gå igenom. Det är så att min pojkvän dog för inte så längesen, och jag.. asså jag jättesvårt att inse det.. jag sitter och väntar på att han ska skriva hela tiden eller messa eller ringa på mobilen eller skype. Jag saknar när jag brukade sitta i hans knä eller när vi låg och myste i min säng och bara var så kära. När vi blev tillsamans så berättade jag att hade haft många killar som lämnat mig förut. och då sa han "Jag skulle aldrig lämna dig, dom där killarna är bara sjuka idioter." och när han sa"aldrig", då trodde jag verkligen att han menade det. Det finns stunder då jag fattar att han är borta, och då gråter jag så mycket att jag knappt kan andas. Jag orkar inte längre, jag vill inte vänta på honom, jag vill ha honom nu. Det förstör hela mig att han inte finns. Vad ska jag göra?


   
Citera

otroligt tragiskt 🙁Hjärta har du någon utbildad att prata med? stöd hemma?


   
SvaraCitera

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:
otroligt tragiskt 🙁Hjärta har du någon utbildad att prata med? stöd hemma?

extra mile high club:
otroligt tragiskt 🙁Hjärta har du någon utbildad att prata med? stöd hemma?

nej...


   
SvaraCitera

Känner en som går igenom samma sak. Det bästa är nog att prata med en psykolog. Hoppas att allt blir bättre för dug, cyberkram Hjärta


   
SvaraCitera

Det är svårt, jag vet. Vet inte vad jag mer kan säga :/ Kram.


   
SvaraCitera
time
 time

Beklagar otroligt mycket. Ledsen Du får väldigt gärna skicka ett PM om du någon gång behöver prata av dig, men jag tror att det viktigaste är att du får tag på en professionell att prata med. Beroende på var du bor kan du kontakta ungdomsmottagningen och få prata med en kurator gratis. De har tystnadsplikt också. Hjärta


   
SvaraCitera

Otroligt att höra att din pojkvän gick bort och att du känner som att han ''aldrig'' skulle lämna dig men så gjorde han det (för evigt i detta liv), som sagt du borde nog söka upp en psykolog och prata med någon. Om du vill snacka kan du skicka ett PM till mig och om du vill prata på Skype så går det bra (jag lovar att jag är jättesnäll!).
Du hoppas att du hittar någon annan som kan fylla upp det tomrum som han har lämnat efter sig!

Jag hoppas att du kommer att må bättre snart, du ska ju inte glömma honom men du ska få hitta någon som verkligen inte kommer att lämna dig!
Lycka till med allt! Hjärta


   
SvaraCitera

Fy fan vad tungt....... Sörjer dig! LedsenGråterGråterHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Fy fan vad tungt....... Sörjer dig! LedsenGråterGråterHjärta

<3...


   
SvaraCitera
Lenny

måste vara tufft <3 


   
SvaraCitera

kram


   
SvaraCitera