Aviseringar
Rensa alla

värdelös? eller?


Ämnesstartare

TjaTumme ned
Inte på så bra humör nu, för asså jag känner mig så jävla värdelös som inte vågar komma ut som transkille,och jag mår så dåligt över det! Nån som kan säga vad jag ska göra 


   
Citera

Kontakta kuratorn kanske ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :
Kontakta kuratorn kanske ? 

Men nej, jag gillar inte henne 


   
SvaraCitera

pommes045: Men nej, jag gillar inte henne

Och vad är det för fel på henne?


   
SvaraCitera

eller varför gillar du inte henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :
eller varför gillar du inte henne

Jag vet inte, men hon e inte en person jag gillar bara, tex en gång när jag trodde jag va lesbisk innan jag insåg att jag e kille då så va de en på insta som skrev homofobiska saker och hon bara "du får ju tänka på att om du är så öppen med din homosexualitet så måste du av beredd på att alla inte accepterar de"


   
SvaraCitera

pommes045: Jag vet inte, men hon e inte en person jag gillar bara, tex en gång när jag trodde jag va lesbisk innan jag insåg att jag e kille då så va de en på insta som skrev homofobiska saker och hon bara "du får ju tänka på att om du är så öppen med din homosexualitet så måste du av beredd på att alla inte accepterar de"

Okaj kontakta bup ist.. Det borde man ju kunna göra själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Okaj kontakta bup ist.. Det borde man ju kunna göra själv

Men jag vill inte...


   
SvaraCitera

pommes045: Men jag vill inte...

Det var bara ett litet förslag. Vad vill du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Det var bara ett litet förslag. Vad vill du då?

Våga komma ut 


   
SvaraCitera

pommes045: Våga komma ut

Okaj hur ska du våga det? Du kan ju börja med en person du känner dig säker med, eller varför inte ett husdjur

Borde väl förresten finnas nåt forum för detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Okaj hur ska du våga det? Du kan ju börja med en person du känner dig säker med, eller varför inte ett husdjur

Borde väl förresten finnas nåt forum för detta

Finns ingen person jag är så pass säker med och vågar säga det för, har faktiskt försökt hitta forum är svårt


   
SvaraCitera

det kanske bara handlar om att våga? att samla mod innan det är dags att berätta för folk. du är inte värdelös - man ska inte binda prestationen för mycket till ens egna värde. du kan absolut klara det bara du pallar att stå upp för dig själv, sen är du grym oavsett vad andra säger eftersom du tog just det steget till att våga!


   
SvaraCitera

pommes045: Finns ingen person jag är så pass säker med och vågar säga det för, har faktiskt försökt hitta forum är svårt

Då vet jag inte .. men det löser sig nog *uppmuntrande*


   
SvaraCitera

min mamma säger att man är omogen om man inte vågar berätta hemlisar
fast hon säger att det är omoget beteende också om man inte vill vara i den kroppen man är född i. 
jag tro inte min mamma är så mogen xD 


   
SvaraCitera