Aviseringar
Rensa alla

värdelös


Ämnesstartare

gwehgrtjgyhklujd:

ok får man bestämma det själv?

Ja såklart


   
SvaraCitera
duden

pommes045:

Ja såklart

Ens kön är inte nåt man bara kan ändra på...


   
SvaraCitera

Kan du vidareutveckla hur du anser dig som värdelös. En persons åsikter har ju i sig inget med att göra om man är bra eller dålig utan viktigare i så fall är att man kan rätta sig efter de som ev har mer kunskap i ämnet.

Vad beträffar dina övriga trådar så får du ju också räkna med att UM är ett ungdomsforum och vi som hänger här varken är läkare, psykologer eller forskare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
Kan du vidareutveckla hur du anser dig som värdelös. En persons åsikter har ju i sig inget med att göra om man är bra eller dålig utan viktigare i så fall är att man kan rätta sig efter de som ev har mer kunskap i ämnet.

Vad beträffar dina övriga trådar så får du ju också räkna med att UM är ett ungdomsforum och vi som hänger här varken är läkare, psykologer eller forskare.

Allt jag gör är värdelöst 


   
SvaraCitera

pommes045: Allt jag gör är värdelöst

Sensommardeprission?

Vidareutveckla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Sensommardeprission?

Vidareutveckla!

Vaddå vidare utveckla? 


   
SvaraCitera

pommes045: Vaddå vidare utveckla?

Jag menar... vad är du värdelös på? Någon speciellt du anser dig vara extra dålig på?


   
SvaraCitera

jag e också värdelös, på skriva långa detaljerade beskrivningarLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Jag menar... vad är du värdelös på? Någon speciellt du anser dig vara extra dålig på?

På ally


   
SvaraCitera

pommes045: På ally

Ally, what ally?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Ally, what ally?

Allt*


   
SvaraCitera

pommes045: Allt*

Se det ur en positiv aspekt - jag är bäst på att vara sämst!

Ovanstående var ett skämt, men det fattade du såklart.

Jag ska ge dig en komplimang - du är jävligt bra på att skriva/stava rent grammatiskt för att vara 12 år! Vart du glad nu?   Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Se det ur en positiv aspekt - jag är bäst på att vara sämst!

Ovanstående var ett skämt, men det fattade du såklart.

Jag ska ge dig en komplimang - du är jävligt bra på att skriva/stava rent grammatiskt för att vara 12 år! Vart du glad nu?   Tumme upp

Jag e inte alls bra på grammatik för att va 12 jag e fan sämst på det


   
SvaraCitera

pommes045: Jag e inte alls bra på grammatik för att va 12 jag e fan sämst på det

Om du är "sämst" på grammatik så säger du ju själv att du är bättre på allt annat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Om du är "sämst" på grammatik så säger du ju själv att du är bättre på allt annat!

Nej jag e lika dålig på allt


   
SvaraCitera