Aviseringar
Rensa alla

Värdens bästa mobiltelefon?


Ämnesstartare

Bilden syns ju inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol sån hade min pappa. Var inte de typ så tåliga att de tåldes att tappas i marken hur mycket som helst nsätan? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fortfarande[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingenvärd[sad]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Bilden syns ju inte

JAG KÄMPADE I 5 MINUTER [mad][cry]

Zapzap:

Lol sån hade min pappa. Var inte de typ så tåliga att de tåldes att tappas i marken hur mycket som helst nsätan?

Jannemän! Den var med om mycket den. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

JAG KÄMPADE I 5 MINUTER [mad][cry]

Haha märkte att du kämpa för först hade du postat inlägget innan mig, sen efter. Anade att det var nå vajsing [bigsmile]

RakatKadaver:

Jannemän! Den var med om mycket den. [bigsmile]

Lol Janne [tard]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Haha märkte att du kämpa för först hade du postat inlägget innan mig, sen efter. Anade att det var nå vajsing

Vem använder förhandsvisningsknappen när man kan skämma ut sig istället? [rolleyes]

Zapzap:

Lol Janne

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Vem använder förhandsvisningsknappen när man kan skämma ut sig istället? [rolleyes]

Jag har heller aldrig använt den. Brukar gå som för dig, för mig också haha. Vi kanske ska ta lärdom utav detta? [blush]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Vi kanske ska ta lärdom utav detta?

Vi får göra det för vi bryr oss helt enkelt för mycket vad andra tänker.
Har hört att det där med självkänsla är överskattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Var ju dock rejälare och lite manligare, ägdes/ägs alltid av män med speciella hölster i fickan för att bära den samt en magnet i bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Vi får göra det för vi bryr oss helt enkelt för mycket vad andra tänker. Har hört att det där med självkänsla är överskattat.

Faaast jag kommer glömma bort det. Och så kommer det ta alldeles för lång tid att posta ett inlägg. Så jag måste tyvärr säga att jag nog kommer skita i det. Jag är född till att faila [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Jag är född till att faila

Cheers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Cheers.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

saknar'n. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia E90, fortfarande i bruk. Antagligen en av de mest awesome telefoner genom tiderna.
Image


   
SvaraCitera