Aviseringar
Rensa alla

Världen är ond


Ämnesstartare

Världen är ond. Det finns inget postitivt i mitt liv. Jag har haft en paus från att bo hos pappa för att vi bråkat mycket (det var mitt initiativ med paus) och nu är jag inte längre välkommen hos mamma. Hon tycker att vi ska ta en paus från varandra. Det finns verkligen inget positivt.. Orkar inte att det ska vara såhär.


   
Citera
Ämnesstartare

Är självdestruktiv med sex bland annat


   
SvaraCitera
Vippen

Carrexiz:

och nu är jag inte längre välkommen hos mamma

Vart ska du då ta vägen? =/

Carrexiz:

Är självdestruktiv med sex bland annat

Hur menar du? Missbruk eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Vart ska du då ta vägen? =/

Jag får bo hos pappa, även fast jag inte vill. Han vill iaf att jag ska bo där så det är okej iaf.

Vippen:

Hur menar du? Missbruk eller?

Nja men har ingen självrespekt och låter i stort sett alla göra vad dom vill med mig, dvs jag ligger med många. Åker till folk som jag vet bara vill att jag kommer för sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag låter också killar ha utan kondom och komma i mig.. så det är bara en tidsfråga innan jag tvingas göra abort i stort sett [n]. Känns som jag behöver ett wake up call, inser nog inte allvaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är menad att leva på detta vis förmodligen, fortsätt med det!

Edit: Nej förresten gör inte det.. Tänker på de stackars ungarna nu som du ej kommer bry dig om i framtiden. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väll så med livet att det inte ser lika ut för alla, somliga finner allt medens andra inte finner något. gå till din far, även om det tar emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

positiva saker med ditt liv: din jävligt coola avatar


   
SvaraCitera
Vippen

Carrexiz:

Jag får bo hos pappa, även fast jag inte vill. Han vill iaf att jag ska bo där så det är okej iaf.

Jaha okej. Bra att du har tak över huvudet iaf. Men måste vara jobbigt.

Carrexiz:

Nja men har ingen självrespekt och låter i stort sett alla göra vad dom vill med mig, dvs jag ligger med många. Åker till folk som jag vet bara vill att jag kommer för sex.

Jag förstår dig. Det är ingen bra väg, nej. Du är mer än din kropp, du har en själ också. Sex påverkar inte bara kroppen utan även dig som person, din själ. Det är så mycket som händer i kroppen även psykologiskt när man har sex med någon. Det är som en enda kemisk reaktion i kroppen som bubblar och ändrar om med hormoner osv.

De psykologiska effekterna av sex är att man knyter an till personen man har sex med. Man kan utveckla kärlekskänslor till den andra personen. Även om man inte märker det så sker det mycket i kroppen/hjärnan. Att ha sex med flera personer och inte något mer, kan lämna en med en känsla av tomhet.

Var rädd om ditt hjärta [love]

Carrexiz:

Jag låter också killar ha utan kondom och komma i mig.. så det är bara en tidsfråga innan jag tvingas göra abort i stort sett [n]. Känns som jag behöver ett wake up call, inser nog inte allvaret.

Du förstår allvaret i situationen. Det är bra. Se detta som ditt wake up call.

Om du känner för att prata mer så finns jag gärna till hands och stöttar dig om du vill det.


   
SvaraCitera