Aviseringar
Rensa alla

Världens bästa lärare


Min SO-lärare och min NO-lärare under högstadiet var riktigt bra.


   
SvaraCitera

adaq: japp, Britta är kvar.

adaq: ändå är hon bara 47

OJJ!! 

vet att hon var bästa vän med en bekant till mina föräldrar typ omg, trodde hon var i samma ålder som den kompisen till henne. Ja, hon ser ju ut att vara mkt äldre!!! MEn hon e la ganska ovårdad och sådär, miljömedveten.. Har för mig hon sade till oss att hon typ duschar varannan vecka lr ngt sånt på en biologilektion :s


   
SvaraCitera

adaq: typ 87 eller 88

hahah vet du inte säkert när han e född? Mycket glad


   
SvaraCitera

S3ON:

OJJ!! 

vet att hon var bästa vän med en bekant till mina föräldrar typ omg, trodde hon var i samma ålder som den kompisen till henne. Ja, hon ser ju ut att vara mkt äldre!!! MEn hon e la ganska ovårdad och sådär, miljömedveten.. Har för mig hon sade till oss att hon typ duschar varannan vecka lr ngt sånt på en biologilektion :s

Hahahaha ja där ser man... Miljömedveten viste jag ju att hon var men inte att hon var så hardcore Mycket glad

S3ON:

hahah vet du inte säkert när han e född? Mycket glad

Hahahah nja, lite osäker på årtal och sånt Förvirrad


   
SvaraCitera

S3ON:

OJJ!! 

vet att hon var bästa vän med en bekant till mina föräldrar typ omg, trodde hon var i samma ålder som den kompisen till henne. Ja, hon ser ju ut att vara mkt äldre!!! MEn hon e la ganska ovårdad och sådär, miljömedveten.. Har för mig hon sade till oss att hon typ duschar varannan vecka lr ngt sånt på en biologilektion :s

tror du man åldras i förtid av att inte duscha? 


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

tror du man åldras i förtid av att inte duscha? 

Visuellt 


   
SvaraCitera