Aviseringar
Rensa alla

Världens längsta man möter världens kortarste


Ämnesstartare

Aiton:

Ja, när det gäller dig

du är löjlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

du är löjlig

vafan e inte du då? whina om din längd när du är 23 år, finns bättre saker att tänka på -.-'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

du är löjlig

vafan e inte du då? whina om din längd när du är 23 år, finns bättre saker att tänka på -.-'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

vafan e inte du då? whina om din längd när du är 23 år, finns bättre saker att tänka på -.-'

Aiton:

vafan e inte du då? whina om din längd när du är 23 år, finns bättre saker att tänka på -.-'

dubbelposta inte är du snäll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

dubbelposta inte är du snäll..

OH SNAP.. inte

Helt irrelevant och onödig kommentar bara så att du kan vinna något slag.

A.k.a "Straw man"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

OH SNAP.. inte

Helt irrelevant och onödig kommentar bara så att du kan vinna något slag.

A.k.a "Straw man"

haha, jag förstår verkligen varför alla dina flickvänner varit deprimerade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Så det är SÅ Stefan87 ser ut!

hahahahahaha

Aiton:

vafan e inte du då? whina om din längd när du är 23 år, finns bättre saker att tänka på -.-'

har du microsoft explorer 3.0? (a), den har jag o varje gång jag trycker en gång så blir det 2 eller 3 ggr [sad]

OnT:

jag trodde faktiskt att denna tråd var skapad av stefan87 :P. speciellt när jag såg hans namn vid sidan av den :P. men det var bara han som kommenterat sist 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää alltså jag mår inte ens bra av att vara elak mot dig stefan87 :/. men jag blir seriöst frustrerad av att du inte verkar ta åt dig av de visa ord som skrivs i dina trådar :/.

känns som om du själv bara sätter dig i den plågsamma tankegång du har o aktivt motar bort alla bra tankegångar du kan anamma :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebbslask:

har du microsoft explorer 3.0? (a), den har jag o varje gång jag trycker en gång så blir det 2 eller 3 ggr

ja jobbigt som fan haha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

ja jobbigt som fan haha 😀

hatar när dom gör budgetnedskärningar för att tjäna mer pengar på bekostnad för konsumenten 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebbslask:

hahahahahaha

lebbslask:

jag trodde faktiskt att denna tråd var skapad av stefan87 :P. speciellt när jag såg hans namn vid sidan av den :P. men det var bara han som kommenterat sist 🙁

lebbslask:

nää alltså jag mår inte ens bra av att vara elak mot dig stefan87 :/. men jag blir seriöst frustrerad av att du inte verkar ta åt dig av de visa ord som skrivs i dina trådar :/.

lebbslask:

känns som om du själv bara sätter dig i den plågsamma tankegång du har o aktivt motar bort alla bra tankegångar du kan anamma :/

[zzz]


   
SvaraCitera