Aviseringar
Rensa alla

Världens snyggaste kille


Ämnesstartare

Okej egentligen hatar jag dem här inläggen men jaja.
Det finns en kille och jag lovar han är så sjukt snygg! Han gick på min skola i våras och eftersom han var så snygg tog jag kontakt på msn sen pratade vi även lite i verkligheten.

Men han är ett år äldre så han slutade på min skola. men i somras träffades vi och några andra på en liten festival här där vi bor och hade jättekul tillsammans. Men inget mer än kompisar. Nu träffar jag inte honom mer. Men vi snackar ibland på facebook och han skriver alltid "vi hörs!" i slutet och sånt men ändå är det alltid jag som börjar skriva till honom. Men hur gör man för att prata liiite mer, träffas liite mer och sånt? [wink]


   
Citera

ellinorjulia:

prata liiite mer, träffas liite mer

[wink]


   
SvaraCitera

Du kanske kan fråga honom om han vill ses? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Du kanske kan fråga honom om han vill ses?

men det är det att då hade det varit helt stelt. för vi har inte träffats så mycket och ja....
men tycker killar det är jobbigt när det alltid är tjejen som skriver först? (A)


   
SvaraCitera

ellinorjulia:

men tycker killar det är jobbigt när det alltid är tjejen som skriver först? (A)

Beror på, ibland skriver man inte för att man inte vill, och andra gånger behövar man inte börja ett samtal för att flickan alltid hänger före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, sen är det ju inte varje gång han är inne jag skriver hej eller. Men jag ska försöka fixa något med våra gemensamma vänner. Men han gör inget annat än att gymma typ xd


   
SvaraCitera

ellinorjulia:

men tycker killar det är jobbigt när det alltid är tjejen som skriver först? (A)

tjejer som tar initiativ får många plus-poäng av mig! uppskattas alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

uppskattas alltid.

Det var skönt att höra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellinorjulia:

Men hur gör man för att prata liiite mer, träffas liite mer och sånt?

Bara fråga om han vill hitta på något. Till skillnad från killar kan ju tjejer ta mkt intiativ utan att värka "på". Killar är ofta blygare än dig och blir därför glada när tjejen tar intiativ[smile].

ellinorjulia:

men tycker killar det är jobbigt när det alltid är tjejen som skriver först? (A)

Haha, tvärtom hade en tjej spelat svår hade killen bara tröttnat.[smile]


   
SvaraCitera

Är du världens snyggaste tjej?

aint gonna happen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eppesen:

Haha, tvärtom hade en tjej spelat svår hade killen bara tröttnat.

nice!

Angelize:

aint gonna happen

Vadå? 🙂


   
SvaraCitera