Aviseringar
Rensa alla

världens undergång på en fredag


Ämnesstartare

Det ohändbara har hänt. Postorderhorans vän vill att hon ska med och skaka rumpa ikväll, tillsammans med vännens vänner som Postorderhoran inte känner. Alls. Postorder ogillar att skaka rumpa. Postorder ogillar att umgås med okända människor. Hon ogillar även alkohol. Postorderhorans vän har hyrt in en annan vän som ska ta med postorderhora till party location kosta vad det kosta vill. Postorder känner en stark oro över kvällens utgång.

Diskussionsfrågor:
1. Varför gör de på detta sätt?
2. Vad kan ligga bakom?
3. Hur skulle du lugna ner Postorderhorans nerver? (obs droger och alkohol är big nono. Rök också)
4. What 2 wear. Privat fiesta.


   
Citera
Ämnesstartare

gå inte helt enkelt


   
SvaraCitera

Ta det so de komme r


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa drick måttligt med alkohol istället för att vara en överanalyserande bitterfitta. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

gå inte helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Postorder ogillar att skaka rumpa. Postorder ogillar att umgås med okända människor. Hon ogillar även alkohol

Låt bli då.
Fast att ogilla att umgås med okända människor är bra att ändra på, det är en stor fördel i livet att kunna göra så. Resten tror jag man kan strunta i, både alkohol och rumpskakningarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elaka vänner du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Låt bli då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konsekvent:

Testa drick måttligt med alkohol istället för att vara en överanalyserande bitterfitta. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller gå inte DÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer ej dricka alkohol alls pga ska tävla i en idrottsgren imorgon vid 10. Fyfan vad jag ogillar detta men jag ska gå. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Fyfan vad jag ogillar detta men jag ska gå.

Varför så självdestruktiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lita på din magkänsla.

Jag tror du kommer ångra dig om du går ut.

Men det beror helt på din inställning med. Jag tycker dock inte det är kul att gå ut nyktert.

Det är läskigt att betrakta en omgivning man annars är en del av. Ibland.


   
SvaraCitera

Vad tråkig du låter. Roligt för dig att träffa okända, du behöver inte gilla dem. Var dig själv och allt vad det innebär (t.ex någon som inte skakar rumpa och dricker alkohol). Och du kan ju faktiskt hitta någon du börjar tycka om, eller så gör du inte det. Men det är ingen big deal egentligen.


   
SvaraCitera