Aviseringar
Rensa alla

Världens vackraste tjej!


Ämnesstartare

dinga:

facebook är enligt mig hemskt.

Bara tanken skrämmer mig. Som jag har nämnt tidigare så känns det lite som om att "passionen" skulle kunna dö om vi bara har kontakt via MSN, Facebook eller någon annan community.

dinga:

Enligt mig inte så farliga desp vibbar och ringa igen? Eftersom hon inte hört av sig och du undrar vad hon ska göra nu till helgen så varför inte ringa igen o testa?

Det låter faktiskt vettigt. Men grejen är att jag så otroligt gärna vill att hon ska göra nästa drag. Låt oss säga att hon skulle lägga till mig på facebook. Det skulle göra mig så otroligt glad, och då hade jag förmodligen kört 50% face/msn - 50% mobil.

Saken är bara den att jag inte vill att det ska rinna ur sanden så det känns som jag måste agera rätt snabbt. Jag tror jag väntar imorgon också. I alla fall till kvällen. Har hon inte lagt till mig då så får jag nog börja tänka på om jag ska slå en signal till, kanske för sista gången =/

dinga:

Men jag kör allt imorgon, går inte det så får det bli ett 10 i 3 ragg till helgen ist. Kommer med rapport 🙂

Ja, gör det! Återkom mer än gärna!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Va en kille som fick mitt nummer efter att han försökt strula, han sms:a typ 5 min efter jag farit från festen [cute] fast iofs så är det inget mellan oss![bigcheers]


   
SvaraCitera

klart som fan du ska ringa, fråga om hon vill hitta på nått?


   
SvaraCitera

naaw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes! [bigsmile] - Nu har hon lagt till mig på Facebook! Precis vad jag ville. Jag ska inte acceptera än då jag inte ska vara hemma ikväll. Jag väntar tills imorgon.

Under tiden ska jag försöka klura ut vad nästa move blir.

Återigen, ni får mer än gärna komma med synpunkter på kontakt via facebook/msn och mobil eller synpunkter på vad som helst som berör ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag lyckades halvt igår, dock när hon erbjud mig att sova hos henne (där hon var ensam hemma) så orkade jag inte , hon bor fan över 8km ifrån mig och jag orkade inte åka bräda dit. Men det kommer väll fler roliga dagar framöver. Ha det fint and gl with the girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

jag lyckades halvt igår, dock när hon erbjud mig att sova hos henne (där hon var ensam hemma) så orkade jag inte , hon bor fan över 8km ifrån mig och jag orkade inte åka bräda dit. Men det kommer väll fler roliga dagar framöver. Ha det fint and gl with the girl.

Kul att höra. Några frågor bara: Fick du hennes nummer på krogen? Vid första kontakten efter det, ringde du henne? Smsade? Facebookade? Msn?

Vad skrev ni om första tiden?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Igår natt accepterade jag vänförfrågan. Jag slängde iväg ett meddelande som lät något i stil med följande: "Hej, hur är läget?"

Nu inväntar jag svar, men jag samtidigt så tänker jag klura på hur jag ska fortsätta? Grejen är att Facebook känns som ett steg bakåt då det är svårt att tajma varandra. Det är ju lätt hänt att det blir så att man loggar in ett par gånger om dagen och svarar på meddelandena. Hur ska jag "take it from here" så att säga? Vad är bäst att göra i den här situationen? Ska jag konversera via Face tills läget dyker upp då jag kan be henne ringa mig och bara tjöta skit? Ska jag be om MSN (mer flow i snacket)?

Jag är övertygad om att det kommer fler chanser att träffa brudar, men jag vill verkligen seriöst försöka få detta att leda vidare till något. Jag är beredd att ge rätt mycket för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrelli:

Kul att höra. Några frågor bara: Fick du hennes nummer på krogen? Vid första kontakten efter det, ringde du henne? Smsade? Facebookade? Msn?

Vad skrev ni om första tiden?

Var på samma grillfest , tog hennes nummer där. Eller saken är att hon tog min mobil när jag snackade och la sen in sitt nummer, (konstigt gjort jag vet) men vafan :P- Så där hade jag numret. Sen så sa jag bara rakt som det var i telen 🙂
Dock är chansen rätt stor att hon kanske inte vill träffas direkt och då går ju allt åt helsike så 😛

Första tiden snackade vi mycket om vardagliga saker, hon fick snacka om allt hon gillade och jag lyssnade och kom med svar. Allt handlar om att hon sak känna sig säker med dig, sen så behöver du inte säga ett ord, bara lyssna [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

I'm tired of using technology. Hatar det verkligen, gör det så mkt svårare


   
SvaraCitera

Petrelli:

Under tiden ska jag försöka klura ut vad nästa move blir.

[cry] sluta genast!

gör som du känner för istället


   
SvaraCitera
Jeay_L

dinga:

hon bor fan över 8km ifrån mig

Du bor nere i söder va?[cute] Typ alla mina vänner bor minst 2 mil ifrån mig, buss? Cykel? Moppe? Föräldrar som kan köra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Du bor nere i söder va?[cute] Typ alla mina vänner bor minst 2 mil ifrån mig, buss? Cykel? Moppe? Föräldrar som kan köra?

jag bor i halland x)

Bussarna hade slutat gå, cykeln är punka på , hade druckit så kunde inte ta bilen och inga föräldrar hemma i stan så gick inte. Och orkar inte åka bräda så långt . Kalla mig lat men men [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knulla henne? Är du bra vill hon ha mer sexhs.


   
SvaraCitera
Jeay_L

dinga:

Kalla mig lat men men

Vill man träffa någon så!

Har i övrigt en killkompis som då vi egentligen inte ens var på G utan bara strula med varann först hade spenderat helgen i stockholm, sen åkte hem med flyg till skellefteå, väntade på flygplatsen ett tag, åkte hem till sin morsa som bodde några mil därifrån, typ åt, duscha å packade om på nån timme kanske, sen tog en buss in till stan (2 mil) väntade där i typ över en timme då allt på stan va stängt, va mitt i vintern så han stod typ ute minst en halvtimme.. sen åkte han buss hem till mig (2 mil) och stannade över natten, han va väl hos mig runt 8 på kvällen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

ch stannade över natten, han va väl hos mig runt 8 på kvällen

Det är sjukt , helt jävla galet. Schyst snubbe... fast hade jag kunnat göra för vänner :).


   
SvaraCitera
Jeay_L

dinga:

Det är sjukt , helt jävla galet. Schyst snubbe... fast hade jag kunnat göra för vänner :).

Jävligt trevlig kille, vet inte vad som hände men vi tappade kontakten typ, träffade han tvärt i torsdags på studenten (hans syster is maah classmate) då gav jag några kompisar till han + han en kram [cute]


   
SvaraCitera