Aviseringar
Rensa alla

Värmeskydd wääh


Ämnesstartare

Okej tydligen ska man skydda sitt hår när man misshandlar det med olika former av tänger [tard]

Nu undrar jag om någon kan tipsa om en billig men helt okej fungerande värmeskyddande sak som man har i håret och var det går att få tag i detta fenomen?

wääh


   
Citera

Eller så är det bara att vänta på håret att torka. Tänk på starckars lilla mig, det tar 5< timmar för mitt hår att torka. [surprised] You can do it!

Och det skrev jag för att jag ej känner till enågon produkt, men om någon av dina tänger går sönder så köp en wet'n'dry-tång. Fast det kanske ej är bättre.


   
SvaraCitera

Image

89kr eller nåt på konsum.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

om det inte funkar den här gången skriker jag virtuellt
Image


   
SvaraCitera

Goldwells produkter är det bästa.
http://goldwell.se/produktserier/goldwell-styling/straight/Flat_Marvel

PS: endast hos frisören


   
SvaraCitera

trésemmes kostar typ.. 85 elller ngt men den räcker jättelänge och är superbra [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ga.Ma Protection Spray, använder jag just nu. Funkar bra [y] Håret blir dessutom jättelent och fint! Finns att beställa på www.lyko.se


   
SvaraCitera

tur att man inte är tjej[shake]


   
SvaraCitera

Finns en rosa flaska från loreal kostar typ 40kr på ica 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Eller så är det bara att vänta på håret att torka. Tänk på starckars lilla mig, det tar 5< timmar för mitt hår att torka. [surprised] You can do it!

Fast det är itne det som är problemeet. jag plattar itne eller sån skit. brukar typ ha lite vågtånggrej i ibland.
i feel you, mitt hår eller ja, dreadsen, tar femtio år innan de torkar, så droppar de fint 😀

Underlig:

om det inte funkar den här gången skriker jag virtuellt

julshh:

trésemmes kostar typ.. 85 elller ngt men den räcker jättelänge och är superbra [bigsmile]

såg fett dyr ut, men 85 är ju okej....kanske. fänkz

kebu12:

tur att man inte är tjej[shake]

eller PJ :O

Fliickansofia:

Finns en rosa flaska från loreal kostar typ 40kr på ica 🙂

jag älskar dig! fuck tresseme


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

såg fett dyr ut, men 85 är ju okej....kanske. fänkz

den luktar jättegott också.

Postlapsaria:

jag älskar dig! fuck tresseme

den är typ hälften så stor eller nåt


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

eller PJ :O

vad är PJ?[blush]


   
SvaraCitera

Underlig:

den är typ hälften så stor eller nåt

Men den är billig och bra !


   
SvaraCitera

mopsen:

Fast det kanske ej är bättre.

Nä.

Loréal Studio Hot Straight är den bästa, om man bortser ifrån frisörprodukter.


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Men den är billig och bra !

vet inte vad det är som gör det, det blonda håret eller de ljusrosa läpparna. Men för oss andra är det ganska uppenbart att en produkt som innehåller 200 ml kostar mindre än en som innehåller 500 ml. Däremot kan literpriset vara bättre på den stora flaskan. Just sayin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

den är typ hälften så stor eller nåt

kebu12:

vad är PJ?[blush]

jo fast jag har rätt sällan varma saker i håret så jag kanske tien behöver feteflaskan :/


   
SvaraCitera