Aviseringar
Rensa alla

Värnpliktig stoppade AK5 i munnen


Ämnesstartare

mörknäs:

du, säg det när röda armén kommer och rånbögmördar dig analt. då hade du gärna velat ha en redig pansarbataljon som kunde vaktat finska gränsen thermopyle-style.

Mjo, det är ju trots alla en otroligt stor risk att Ryssland går på Sverige. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Mjo, det är ju trots alla en otroligt stor risk att Ryssland går på Sverige. [zzz]

Image

be afraid.


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Sant ju. [sad]

Sen är 70-80% hjärntvättade nationalister dessutom.

Fast jag ska mönstra. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Fast jag ska mönstra. [no-no]

Haha, lumpen och lumpare är inte alls som ni tror [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Sen är 70-80% hjärntvättade nationalister dessutom.

Är du helt jävla dum i huvudet eller? Nationalister blir utslängda från lumpen pga sina åsikter.


   
SvaraCitera

men vad i helvete...ni som inte gör lumpen borde fan inte ens uttala er. det är en jävla disciplin inom försvarsmakten jämfört med era jobb/skola. och nej inte 70-80% nationalister.....suck. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

be afraid.

xD

Homunculi:

Fast jag ska mönstra. [no-no]

Var inte du SDare eller något sånt? ;/

Gud_:

Är du helt jävla dum i huvudet eller? Nationalister blir utslängda från lumpen pga sina åsikter.

Nationalister och nazister/fascister är inte samma sak om du missat det. Alla jag vet som varit i militären eller stödjer den och tycker vi ska ha kvar den har varit patriotiska idioter som är jättestolta över Sverige och vill bygga ut armen och bla bla bla. [zzz] Menar inte att de är extremnationalister som vill att den germanska rasen ska styra världen men deras åsikter är oftast åt SD hållet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

nazister/fascister

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

det är en jävla disciplin inom försvarsmakten jämfört med era jobb/skola.

Jag ser inte diciplin och blind lydnad som något positivt direkt. -.-

Now_what:

och nej inte 70-80% nationalister.....suck. [tired]

Alla jag träffat och sett i media och liknande som velat bygga ut försvaret, gjort lumpen, osv. har varit folk med konservativa, patriotiska och ofta rasistiska åsikter iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud_:

Nationalister blir utslängda från lumpen pga sina åsikter.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

[no-no]

Va? [crazy]


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Var inte du SDare eller något sånt? ;/

Nae, jag är mer av en mixad typ, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, inte minst i invandrarfrågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Hela armén är ju en samlingsplats för sexuellt frustrerade vuxenfjortisar med vapenfetish så...

BreakTheAuthority:

Sen är 70-80% hjärntvättade nationalister dessutom.

[y]

Gud_:

Är du helt jävla dum i huvudet eller? Nationalister blir utslängda från lumpen pga sina åsikter.

Jag trodde nationalism BARA handlade om att älska sitt land, som högerpacket så ofta försöker betona (trots att det är felaktigt)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Va? [crazy]

att säga "nazister/fascister" är att likställa de båda och bunta ihop dessa under samma stämpel, och det är inte bara fel, det är korkat också. jag är fascist, men verkligen inte nazist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Nae, jag är mer av en mixad typ, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, inte minst i invandrarfrågor.

Okej, bättre det iaf. [crazy]

Stringburka:

[y]

[party][love]

mörknäs:

att säga "nazister/fascister" är att likställa de båda och bunta ihop dessa under samma stämpel, och det är inte bara fel, det är korkat också. jag är fascist, men verkligen inte nazist.

Nazister är en sorts fascister. [rolleyes]

Sen ser jag fascism som något som är lika illa som nazism då dessa vill öka staten och arméns makt och liknande dumheter.


   
SvaraCitera