Aviseringar
Rensa alla

värre att va bög en lesbisk.


Ämnesstartare

Jo, jag tycker det är så. Är jag ensam om det?

Okej. Nu är jag lite trångsynt, nästan lite homofob, men i ärlighetens namn så erkänner jag att det är lite värre att va bög eftersom de har anal-sex (eller är det bara sånt folk säger??)Plus att de får mest könssjukdomar, lesbiska får minst könssjukdomar.

Så det är inte något personligt som gjort att jag tcyker detta, bara ren fakta. [ops]


   
Citera

alla har analsex


   
SvaraCitera

jag menar alla sorter


   
SvaraCitera

Tjejer kommer alltid undan med mer.


   
SvaraCitera
mynona

OF 5:

Tjejer kommer alltid undan med mer.

bara med andra saker än killar, liksom killar kommer undan med mer när det gäller vissa saker Dold text: sex.


   
SvaraCitera

nej, titta på mona


   
SvaraCitera

chimar:

Är jag ensam om det?

Nej. De flesta killar eller män som är rädda för homosexualitet tycker så.
Däremot finns det inget skäl att äcklas då de är precis lika renliga och hygieniska som du(kanske lite mer tillockmed).

chimar:

värre att va bög eftersom de har anal-sex (eller är det bara sånt folk säger??)Plus att de får mest könssjukdomar, lesbiska får minst könssjukdomar.

Alla homosexuella män har inte analsex.
Det finns fler heterosexuella än homosexuella som har analsex.


   
SvaraCitera

I min klass älskar alla tjejer bögar typ, vet inte vad de tycker om lesbiska tjejer de flesta är säkert neutrala eller negativa fast vad vet jag[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man brukar inte bry sig om någon av andra könet är homosexuell eller ? * känns iaf så, tjejer gillar bögar och killar gillar lebar [crazy] *

fast jag har inget problem med lebar så jag har typ tänkt så här att jag inte ska ha några åsikter om bögar

har faktiskt en kompis som är bög men det är ju inte något anorlunda med honom i jämförelse med någon annan bara för det [rolleyes]

lebar och bögar är jämnlika i mina ögon

fast jag föredrar ju lebar för att jag är straight [wink]

Btw, jag tycker det är skit kul att dra bög skämt för såna som inte är säkra på sin läggning xD


   
SvaraCitera

chimar:

bara ren fakta.

[smile]

framtidskon:

nej, titta på mona

[love][love][love]


   
SvaraCitera

chimar:

nästan lite homofob

nu tycker jag att du underdriver [smile]


   
SvaraCitera

Tror att det är jobbigt som lesbisk att ganska så jämt och ständigt få sin sexualitet utnyttjad för mäns njutning (dels att mycket lesbisk porr är riktad till män osv).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chimar:

det är inte något personligt

Gillar du tjejer på det lesbiska sättet i nu läget då ?

blir ju lite svårt att bara säga, nu ska jag gilla tjejer bara och skita i killar för att man får massa sjukdomar

det är typ som att jag skulle bli bög bara så där utan någon anledning... [confused]

är du säker på din läggning ? ^^ [wink]


   
SvaraCitera

genus:

Tror att det är jobbigt som lesbisk att ganska så jämt och ständigt få sin sexualitet utnyttjad för mäns njutning (dels att mycket lesbisk porr är riktad till män osv).

Varför skulle lesbiska bry sig om att män ser på lebbporr? Och varför skulle deras sexualitet "utnyttjas" mer än andra menar du? Görs väl ännu mer heteroporr riktade till män, går lika bra att gnälla över det.


   
SvaraCitera

Tack! Denna tråden gav tillbaka mig allt hopp om den mänskliga rasen! Du människa, du är verkligen en sann förebild för oss alla! Tack igen!

Nu är jag kanske lite sarkastisk, nästan lite elak? Men det är inget personligt, bara ren fakta! [ops]


   
SvaraCitera