Aviseringar
Rensa alla

Värsta dagen någonsin


Ämnesstartare

Är mkt ledsen, vad kan jag göra?

FÖr att ha diskussionsvärde, hur var eran "värsta dag någonsin" ?

ÄNDRAT 2011-08-31 19:34

ÄNDRAT 2011-08-31 19:35
För den som undrade så gjorde EHD slut


   
Citera

beror väl på vrf du är ledsen, men antar att videon är en ledtråd..? isf kan man ej göra annat än att vara ledsen en stund sen börjar man göra roliga saker och tvinga sig att träffa människor.

jag vet ärligt talat inte vilken min värsta dag varit. var kanske när jag såg min första kärlek sista gången innan han åkte till australien. då var jag rätt knäckt, men nu mår jag bättre än någonsin, så ah, man får tänka på det när man mår skit; det blir bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns inte min värsta dag vilket känns vettigt. är ju ingen dag man vill minnas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter regn kommer solsken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej usch det vill jag inte berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

efter regn kommer solsken

Kan ej se hur det skulle kunna

Blivande_japan:

var kanske när jag såg min första kärlek sista gången innan han åkte till australien.

fan vad surt [sad] varför skulle han dit?


   
SvaraCitera

ankzor:

varför skulle han dit?

jadu... livsdröm el ngn annan sådan skit. nä, men han gillade att resa, var bestämt att han skulle dit redan innan vi började ses/blev tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Kan ej se hur det skulle kunna

Jag förstår att det känns skitjobbigt nu och jag lider verkligen med dig. Men jag som har mått ganska dåligt till och från och gått igenom en del jobbiga saker har lärt mig just det, efter regn kommer solsken. När allt känns som pissigast, när det känns som att det inte spelar någon roll om man ens går upp ur sängen på dagarna längre och det känns som att man inte skulle kunna må mycket sämre. Då vet man att det bara kan bli bättre. Så man går upp, fortsätter leva och på något sätt vaknar man upp en dag och allt känns inte lika jobbigt längre.

För en och en halv månad sen gjorde min pojkvän (som jag av någon anledning trodde jag skulle vara tillsammans med förevigt) slut med mig och jag var seriöst beredd på att skjuta mig själv i huvudet för att jag mådde så dåligt. I en vecka låg jag i sängen, åt ingenting och stirrade in i väggen. Men sen bestämde jag mig bara för att jag inte kunde ligga där, gick upp, gick till jobbet, träffade kompisar och idag är jag faktiskt otroligt nog lyckligare än jag någonsin varit. Jag har ingen aning om varför egentligen, jag är bara allmänt nöjd med livet och nöjd med mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var bestämt att han skulle dit redan innan

kom han tillbaka eller är han kvar? :S


   
SvaraCitera

ankzor:

kom han tillbaka eller är han kvar? :S

nä, han kom tillbaks efter några månader, men då var han inte särskilt intresserad längre... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

FÖr att ha diskussionsvärde, hur var eran "värsta dag någonsin" ?

isola:

nej usch det vill jag inte berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men då var han inte särskilt intresserad längre...

haha fan vilken diss

Ennie_faggot_loser:

nej usch det vill jag inte berätta

förstår er, är inte så roligt att tänka på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

förstår er, är inte så roligt att tänka på

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ankzor:

haha fan vilken diss

fy fan skrattar du åt mitt elände [sad][wink]
nä, är rätt /care nu faktiskt, slutade vara bitter över saker (alltså allt möjligt) helt typ i vintras. f1 soft faktiskt [cool]

vill du berätta om din dag..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se en skräpig film och sov så att dagen försvinner.
Förhoppningen om att imorgon blir en bättre dag finns alltid.

Har svårt att minnas vad som skulle vara min egna värsta dag.
Förmodligen någon dag under min värsta ångestdeppgrej, men det vill jag inte riktigt gå in på.

Hoppas imorgon känns bättre!


   
SvaraCitera