Aviseringar
Rensa alla

Värsta Julen för många!


framtidstron är död:

Att fastna på en flygplats, en tågstation eller få en jävla bil lite förstörd är väl inget emot det lidanade som julen innebär för många som inte har en fungerande familj, ekonomi eller social miljö.

Ja, det har du rätt i... I mina tankar finns de personerna också... Tråkigt...

Postorderhoran:

du tycker inte fattiga människor som inte har råd med jul har det värre på julafton?

Jo... Det är tråkigt... Jag tycker det är bra iallafall att det finns organisationer i Sverige som hjälper sådana personer, tyvärr inte alla men har följt nyheterna oså och ja de gör en skillnad... ORganistionerna får olika bidrag från både stat och företag... Du har säkert läst om dem och detta hjälper de med sämre ekonomi att ha en bättre jul samtidigt får de träffa flera nya människor i firandet

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Storchen84:

Precis, orka klaga på i-lands problem

Beklagar för det som hänt dina bilar....

Men ja i-lands problemen är faktiskt stora, tyvärr finns det folk i sverige som har en dålig levnadstandrad och det kanske resulterar i framtiden att kriminaliteten växer något som det redan gör... Lika bra att hjälpa så många som möjligt redan nu!


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Beklagar för det som hänt dina bilar....

Har bara en bil! En[mad] En gammal skrothög som jag skulle behöva betala för att bli av med om jag nu ville det[no-no]

Dock har jag två motorcyklar, men det är bara för att jag väntar tills på våren för att sälja den gamla, bättre pris du vet, alla vill köpa för säsongen kommer[ops]

WilliamAlexander:

tyvärr finns det folk i sverige som har en dålig levnadstandrad

Ändå så skriver du som om du tycker synd om dom som har bra levnadsstandard, folk som har det så bra att dom har råd med flyg, åka tåg, mer än en bil, etc. etc.


   
SvaraCitera

jävla gnäl3


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

a oså och ja de gör en skillnad... ORganistionerna får olika bidrag från både stat och företag... Du har säkert läst om dem och detta hjälper de med sämre ekonomi att ha en bättre jul samtidigt får de träffa flera nya människor i firandet

tror de är tacksamma men ändå ledsna över att inte kunna fira ordentligt själva. Skulle du vilja fira jul med flertalet andra familjer, äldre och släktlösa på en församlingsgård?


   
SvaraCitera

ärligt nu, hur många har besökts hans blogg? eller ens kollat in hans profil????


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

tror de är tacksamma men ändå ledsna över att inte kunna fira ordentligt själva. Skulle du vilja fira jul med flertalet andra familjer, äldre och släktlösa på en församlingsgård?

Jag hade faktiskt kunnat göra det eftersom jag hade ingen bra jul i år:( Iom det tråkiga vädret var jag instängd hemma och då jag kunde komma ut var jag tvungen o jobba. Hann inte handla julklappar till småsyskon och föräldrar... Sämsta julen i hela mitt liv, men det är inget jag tänker på iom att det finns folk som haft det sämre

honolulu:

ärligt nu, hur många har besökts hans blogg? eller ens kollat in hans profil????

jag ligger typ 140 plats på nattstad som toppbloggare... Kika in där om du har lust:)


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Hann inte handla julklappar till småsyskon och föräldrar...

[bigsmile]
du har ju bara haft ett år på dig sedan senaste julen [bigsmile]
Fint och ädelt av dig att kunna fira jul på församlingshem, själv blev jag jättegrinig när vi skulle fira jul bara mamma, jag och mormo hemma hos mig. Dock löste det sig när min kusin ringt och gråtit för tredje gången, då trotsade vi snön och gav oss ut.


   
SvaraCitera

Sluta. Använda. Din. Egen. Blogg. Som. Källa.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

själv blev jag jättegrinig när vi skulle fira jul bara mamma, jag och mormo hemma hos mig. Dock löste det sig när min kusin ringt och gråtit för tredje gången, då trotsade vi snön och gav oss ut.

Shit happens... Fick du mkt presenter?


   
SvaraCitera

Du försöker bara tjäna pengar på oss, men jag tänker fan inte hjälpa till.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Shit happens... Fick du mkt presenter?

nej, fick dock löfte om två dyra presenter, är superglad. ska till och med skapa tråd om det. tjillevippen.


   
SvaraCitera

Men sluta.


   
SvaraCitera

stereo total:

Du försöker bara tjäna pengar på oss, men jag tänker fan inte hjälpa till.

Faktiskt inte:) Jag tror inte på ett öre/ klick. Vill faktiskt sprida nyheter med min kritik faktiskt:) Och sen vill jag rekommendera sköna plagg oså:)


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Källa: Min blogg

skrattar varje gång


   
SvaraCitera

stereo total:

Du försöker bara tjäna pengar på oss, men jag tänker fan inte hjälpa till.

uuhmm... hahahah, tror du jag bryr mig om pengarna? Jag vill leverera nyheter med kritik som jag vill folk ska se och kommentera... Samtidigt så har jag försökt anpassa det så att det passar för både killar och tjejer:) så att det inte blir bara nyheter, lite variation min lilla vän


   
SvaraCitera