Aviseringar
Rensa alla

Värsta spy-minne


Spydde ner en toalett på en hemmafest... PINSAMT


   
SvaraCitera

isola:

Men sluta. Varför skulle man vilja skriva om det, eller ännu mindre vilja läsa om andras. [rolleyes]

Då är frågan varför du, överhuvudtaget klickade dig in i tråden. [rolleyes]


   
SvaraCitera

toalettgolv, kompis mammas tvättkorg


   
SvaraCitera

hjortpojken:

kompis mammas tvättkorg

Score.


   
SvaraCitera

passaro:

Score.

[cool]


   
SvaraCitera

isola:

Men sluta. Varför skulle man vilja skriva om det, eller ännu mindre vilja läsa om andras. [rolleyes]

Finner denna tråd mycket intressant. Man mår ju jäkligt bra efter man spytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Man mår ju jäkligt bra efter man spytt.

Intressant då att inte råttor kan spy.


   
SvaraCitera

När jag spydde ner en hel tunnelbanevagn när jag var i Stockholm för några år sedan. Hade precis ätit också, man såg matresterna i spyan.

Sen i vintras spydde jag ner min kompis säng när jag sov över där. Hann inte in på toan och när jag väl kom in på toan fortsatte jag spy.

Hennes morsa kom hem dagen efter, efter att ha varit på en affärsresa med sitt jobb. Det var första och troligtvis även sista gången jag träffade henne.


   
SvaraCitera

Har inga "värsta spyminnen". Antingen har jag vart för liten för att minnas, två gånger på fyllan = för full för att minnas, eller så har dom bara inte vart jobbiga ..


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Intressant då att inte råttor kan spy.

skiter väl i råttor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

skiter väl i råttor...

Inte mindre intressant för det [y]


   
SvaraCitera

Drack väldigt väldigt mycket. Gick till sängen och lade mig. Vaknade efter väldigt kort stund. Kände att jag behövde spy, springer till toan, hinner ej och spyr ner hela djävla badrummet. Fick skura upp i flera timmar.


   
SvaraCitera

passaro:

Då är frågan varför du, överhuvudtaget klickade dig in i tråden. [rolleyes]

För att skriva det ofc. [shake]


   
SvaraCitera

Jag och ett par kompisar krökar oss redlöst fulla. Vi är 15 år och hemma hos en av kompisarna. Efter ett par timmar däckar jag på toan och kräks i säkert 30 min. Mina två andra kompisar kräks på varandra, nedför trappan, på väggen, och på sig själva.

Den tredje kompisen som knappt drack själv städade upp alltihop. Har alltid tyckt synd om honom för det [n]


   
SvaraCitera

simsalabim:

Så...vilket är det värsta minnet du har av att kräkas?(undantaget att det redan är så hemskt att spy)

är du ematofob?


   
SvaraCitera