Aviseringar
Rensa alla

värsta uräskten till att du kommit försent?


Ämnesstartare

Jaa precis som rubriken lyder...vad är den värsta/sämsta/roligaste ursäkten ni kommit med när ni har kommit försent till en lektion!!

HAHAHA jag kommer ihåg i 7:an när jag kom försent till en lektion...läraren var skit arg för att jag brukade komma försent ganska ofta. han frågade varför har du kommit försent denna gång då? då svarade jag: När jag var på väg till skolan såg jag en ekorre och en skata som lekte i lekparken...så jag satt och tittade på dom och glömde bort tiden!! asså jag var seriös också...det var typ det bästa jag kunde hitta på den tiden...haha sjukt!!


   
Citera
Ämnesstartare

Att toalettpappret var slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Att toalettpappret var slut.

haahha smart[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ber aldrig om förlåtelse[chocked] eller kommer med ursäkter.


   
SvaraCitera

Jag var tvungen att runda Astrid (en jättetjock lärare)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Jag var tvungen att runda Astrid (en jättetjock lärare)

HAHAHA vi hade också en jätte tjock lärare som vi kallade runding[blush] hon hette lunding eller nått sånt egentligen X)


   
SvaraCitera

Min kompis kom alltid en sisådär 15 min försent till varenda spanskalektion. Varje gång fröken frågade så sa han "äh ja va å grädda".
Det bästa var också att det stämde varje gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pallar inte ljuga, vad spelar det för roll, ogiltig frånvaro är ogiltig frånvaro är ogiltig frånvaro, brukar säga "jag skolkade" eller "jag sov".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min polare kom med väääärldens bästa ursäkt till en lektion xD läraren gick på det först [bigsmile] hahahahhahahahahah [badgrin] detta hände för över ett år sedan då jag fortfarande var en slav under gymnasiets våld [blush]

Det var första lektionen, det var dags för engelska. Min polare kommer försent, som vanligt. Lärarinnan: Varför är du sen?

- Min mamma dog inatt bla bla bla.

Han gav värsta snyfthistorian. Till slut sa lärarinnan:

- You poor little thing.

Polaren sätter sig bredvid mig och säger sen: Du jag skojade bara, jag försov mig lite bara [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag försov mig är ju den bästa.


   
SvaraCitera

Ursäkta att jag kom försent. Det var en galoperande elefant i korridoren som blockerade vägen.

Den är helt seriös.. Det var en klasskamrat till mig när jag läste ryska som drog den.. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"det var motvind i korridoren"

En tjej på skolan som kom med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

- Min mamma dog inatt bla bla bla.

Han gav värsta snyfthistorian. Till slut sa lärarinnan

Min klasskompis sa samma sak i sjuan, eller ja, att hans farmor hade dött. Han blev anmäld till rektorn och så drog de typ in soc eller något. Ett jävla liv blev det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Han blev anmäld till rektorn och så drog de typ in soc eller något

[chocked] ojdå [crazy] ja det är ju inte världens smartaste sak o säga egentligen, men bara man gör klart för personen man säger det till att det är ett skämt så


   
SvaraCitera
edroon

Min tjej gjorde slut med mig, så jag tappa lust att komma hit, men ångrade mig och kom.


   
SvaraCitera